۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸

خبر خوش از مستمری مددجویان/ واریز با مبالغ دیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از بازار، سیدمرتضی بختیاری با اعلام این خبر افزود: مستند این افزایش را که امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش مستمری مددجویان است. به گف...

خبر خوش از مستمری مددجویان/ واریز با مبالغ دیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از بازار، سیدمرتضی بختیاری با اعلام این خبر افزود: مستند این افزایش را که امروز به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش مستمری مددجویان است.

به گفته رییس کمیته امداد با اجرای این مصوبه، مستمری خانوار تک نفره تحت حمایت این کمیته به ۵۵۰ هزار تومان و مستمری خانواده ۲ نفره به ۷۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

بختیاری در ادامه تاکید کرد: مستمری خانوار سه نفره به یک میلیون و ۹۰ هزار تومان، مستمری خانواده چهار نفره به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و مستمری خانوار پنج نفره و بالاتر به یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان خواهد رسید.

وی گفت: همچنین مابه‌التفاوت افزایش مستمری مهرماه مددجویان نیز تا ۴۸ ساعت پس از پرداخت مستمری آبان، به حساب مددجویان واریز می‌شود.

یادآوری می شود سازمان بهزیستی کشور نیز پنج شنبه گذشته (مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۶) افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان خود را اعمال و به حساب آنها واریز کرد.

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار