۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷

خبر خوب آموزش و پرورش برای این استان+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان خوی گفت: از ۴۷۰ مدرسه خوی، تعدادی از مدارس آسیب جدی دیده‌اند، تعدادی نیاز به مقاوم سازی داشته و تعدادی نیز نیاز به ترمیم دارند. و...

آخرین خبر از رتبه بندی معلمان | دستور و نامه نگاری وزیر برای پایان دادن به پیگیری رسانه ای رتبه بندی معلمان / نقد نوری به صدا و سیما / روند اجرای سند تحول در آموزش و پرورش / خواستگاه مطالبه معلمان کجاست؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان خوی گفت: از ۴۷۰ مدرسه خوی، تعدادی از مدارس آسیب جدی دیده‌اند، تعدادی نیاز به مقاوم سازی داشته و تعدادی نیز نیاز به ترمیم دارند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور خیرین و بخشی از نهادها و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، افزود:  بخشی از این خسارت ها برطرف خواهد شد که باید با سرعت زیاد انجام شود.

نوری ادامه داد: استانداری با همکاری خوب خود کارهای اساسی انجام داده و ما هم در وزارت آموزش و پرورش و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، وزارت نفت و همچنین خیرین دست به دست هم می‌دهیم تا ان‌شاءالله کار بازسازی و مرمت مراکز آموزشی را هرچه سریع به اتمام برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید دانش‌آموزان در هیچ شرایطی از تحصیل دور بمانند، گفت: در جاهایی که کمپ و فضاهای اسکان برای مدارس در نظر گرفته شده است، قسمتی را به عنوان کلاس انتخاب کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از معلمان و دانش‌آموزان درخواست داریم تنها به موارد اطلاع رسانی شده از طرف ستاد بحران توجه کنند تا در چنین شرایطی برای شهروندان استرسی ایجاد نشود.

گفتنی است، وزیر آموزش و پرورش به همراه رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس و مدیران کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و غربی از فضاهای آموزشی مناطق زلزله زده خوی بازدید کردند.

 

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار