۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش درخصوص رتبه‌بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت معلمان مهرآفرین گفت: بحث این معلمان مصوبه‌ای بود که اخیرا توسط مجلس انجام شد، اما متاسفانه در این مصوبه اختلافی حقوقی ایجاد شد که هنوز حل نشده است،...

رتبه بندی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت معلمان مهرآفرین گفت: بحث این معلمان مصوبه‌ای بود که اخیرا توسط مجلس انجام شد، اما متاسفانه در این مصوبه اختلافی حقوقی ایجاد شد که هنوز حل نشده است، که البته ما پیگیر حل شدن آن هستیم، اما زمان حل شدن آن هنوز مشخص نیست.

او گفت: ما با مجوزی که از معاونت حقوقی گرفتیم، پراختی‌هایی برای این معلمان داشتیم. اما اکنون ابهامی در آن مصوبه ترمیم حقوق وجود دارد که بنا را بر آن گذاشته که در ماده واحده مخصوص این قانون اعمال موارد ذیل این قانون از اول مهر ۱۴۰۱ اجرایی شود که امیدواریم زودتر این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

معلم مهرآفرین

۱۲ بهمن ۱۴۰۱


جامعه آموزش و پرورش جزئیاتی جدید از محاسبه و پرداخت مزایای رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین اشتراک گذاری: کد خبر: ۱۴۸۴۸۵۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ دیوان محاسبات کشور با صدور نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ قابل اجرا است. به گزارش شهرآرانیوز، در پی اختلاف نظرهای به وجود آمده در مورد تاریخ اعمال مزایای رتبه بندی معلمان (طرح مهرآفرین)، با دستور مستقیم رئیس کل این نهاد نظارتی، موضوع مذکور در دستور کار معاونت فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات قرار گرفت و نتیجه آن، پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی به اطلاع وزارت آموزش و پرورش رسید. بر این اساس معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات، با استناد به قانون نظام رتبه بندی معلمان در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که محاسبه و پرداخت مزایای رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین از تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ قابل اجرا است.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار