۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش از رتبه‌بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،لایحه نظام رتبه‌بندی که یکی از خواسته‌های مهم معلمان است چند نوبت در شورای نگهبان با اشکالاتی مواجه شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تلاش کردند این اشکالات را رفع کنند. خ...

آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،لایحه نظام رتبه‌بندی که یکی از خواسته‌های مهم معلمان است چند نوبت در شورای نگهبان با اشکالاتی مواجه شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تلاش کردند این اشکالات را رفع کنند.

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش از رتبه‌بندی معلمان

سرانجام قانون نظام رتبه‌بندی معلمان در جلسه علنی روز ۱۵ اسفند ماه یکهزار و چهارصد مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ نیز به تایید شورای نگهبان رسیده بود.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی در جلسه شورای اداری بوکان گفت: رتبه بندی معلمان یکی از کارهای مهم دولت بود که ۱۰ سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود.

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش از رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: رسانه های ضد انقلاب طی ماه های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مسئله رتبه‌بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص دادند که خوشبختانه جامعه فرهنگیان کشور پاسخی به این دروغ‌پراکنی‌ها نشان ندادند.

وی گفت: اعمال رتبه‌بندی معلمان شروع شده و ان‌شاالله در ماه های آینده نیز فرهنگیان کشور خبرهای بسیار خوبی در حوزه بیمه و د‌یگر مسائل خواهند شنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

احمد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱


ده سال معلمین رو مسخره کردن با این کارهاشون و هر روز وعده سر خرمن میدهند و خجالت هم نمی کشند.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار