۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸

خبر جدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ۱۸ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، خبر خوش سازمان تامین اجتماعی در ۱۸ خرداد را در ادامه بخوانید. میر هاشم موسوی در ادامه برنامه‌های دوره‌ای نظارت بر حوزه‌های مختلف عملکردی این سازمان، در بازدید از معاونت توسعه مدیری...

خبر جدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ۱۸ خرداد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، خبر خوش سازمان تامین اجتماعی در ۱۸ خرداد را در ادامه بخوانید. میر هاشم موسوی در ادامه برنامه‌های دوره‌ای نظارت بر حوزه‌های مختلف عملکردی این سازمان، در بازدید از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان که با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد سازمان برگزار شد، اظهارکرد: سازمان تأمین‌اجتماعی که حوزه مأموریتی و مسئولیتش تطابق کامل با دستورات مکتب اسلام و آرمان‌های انقلاب دارد باید دو عنصر ایمان و امید را بیش ازپیش مورد توجه قرار دهد. در مکتب ما بالاترین ارزش، خدمت به مردم است و حوزه مأموریتی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه در مسیر اعتلای کشور اگر عنصر ایمان وجود نداشته باشد، توقف اتفاق می‌افتد، گفت: ایمان یک انگیزه درونی و هسته محرک و اصلی حرکت است تا جایی‌که قرآن کریم خطاب به کسانی که ایمان دارند نیز نسبت به بازبینی و استحکام ایمان تذکر می‌دهد.

موسوی با اشاره به اهمیت موضوع ایمان در بحث منابع انسانی گفت: در حوزه مأموریتی سازمان تأمین‌اجتماعی ما یک وظیفه مدیریتی داریم. از این باب که مسیر را با ایمان جلو ببریم و نگذاریم نگاه افراط و تفریط بر حکمرانی تأمین‌ اجتماعی و بر مدیران ما حاکم شود. در جامعه اسلامی وظیفه ما این است که بستر را برای حرکت به سوی فطرت انسانی فراهم کنیم. توجه توأمان به واقعیت‌ها و هویت ایمانی می‌تواند این مسیر را هموار کند.

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی با اشاره به اهمیت عنصر«امید» اظهارکرد: انتقاد از خود و توجه به کاستی‌ها مسئله مهمی است اما این نگاه نباید باعث شود که از داشته‌ها و دستاوردها غافل شویم؛ چه با وجود همه تبلیغات منفی که بعضاً در مورد وضعیت صندوق‌ها به‌ویژه حکمرانی تأمین‌اجتماعی مطرح می‌شود، مردم به ما و به این جایگاه و به صندوق تأمین‌اجتماعی امیدوارند و اگر گاهی برخی مشکلات را مطرح و عملکرد خود را هم نقد می‌کنیم، برای بهبود وضعیت و رفع نقایص و این است که امید در جامعه زنده بماند و تبدیل به دستاورد برای مردم و کشور شود.

موسوی با اشاره به اینکه نیروی انسانی در سازمان تأمین‌ اجتماعی کارکرد بخشی ندارد بلکه کارکرد آن کلان و راهبردی است، گفت: برای تحقق این جایگاه کلان و راهبردی باید به دنبال برنامه جامع منابع انسانی مبتنی بر درک مشترک میان واحدهای مختلف باشیم. این امر با نشست‌های مشترک و طرح تجربه‌ها و خواسته‌های واحدهای تخصصی محقق می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی استمرار حرکت در مسیر تحول و غلبه بر مسائل و مشکلات را در گرو نیروی انسانی باکیفیت و باانگیزه دانست و افزود: با نیروی انسانی باانگیزه و فعال می‌توان از چالش‌های پیش رو عبور کرد و وضع صندوق را بیش از پیش سامان داد و به ثبات رسید. تحقق این مهم در گرو عزم ، اراده و تصمیم درست در حوزه نیروی انسانی و فهم درست از جایگاه نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمان است.

موسوی افزود: یکی از مسائل بسیار مهم در حوزه نیروی انسانی، مسئله آموزش است. از کارآموزی و بازآموزی تا آموزش‌های تخصصی در واحدهای مختلف سازمان، امر بسیار مهم و ضروری در حکمرانی تأمین‌اجتماعی است. ارتقای دانش‌های تخصصی موضوعی است که می‌تواند باعث افزایش توانمندی و به تبع آن افزایش بهره‌وری و اثربخشی در سازمان شود.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، وی با تاکید بر اینکه آموزش یک عنصر بسیار مهم در همه عرصه‌های حکمرانی است، گفت: توسعه و رشد کشور از طریق آموزش اتفاق می‌افتد. باید آموزش را در اولویت سازمان در حوزه نیروی انسانی قرار دهیم تا سیستم بتواند ارتقا و افزایش بهره‌وری را از این مسیر دنبال کند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

امیر

۱۹ خرداد ۱۴۰۲


لطفا فارسی صحبت کنید همه بفهمند نه عربی

حسن

۱۹ خرداد ۱۴۰۲


باوضعیت اسفبار سازمان کدام امید به آینده درحال ورشکستگی هستید فقط موعظه میکن

سورنا

۲۰ خرداد ۱۴۰۲


تمام حرفهای رئیسی ومخبرومدیران این دولت دروغ محض وباهمکاری هم درحال غارت تامین اجتماعی هستندومن جانم وگرو میگذارم اگرتیم تحقیق وتفحص وحسابداران خبره ازتامین اجتماعی وحسابهاوپرداختهاودریافیهاان بازدیدکنند!!! بخداقسم میخورم ۹۲هزارمیلیاردفولادودیگراختلاصهای گذشته پیش اختلاص ومبالغ غارت شده تامین اجتماعی قطره ای ازاقیانوس است!! امسال به گفته موسوی دولت بدهی بزرگ خودبه تامین اجتماعی راتسویه نموده !!! پس کو؟؟!! چراهیچ فرقی نکردوریالی ازان پول رابه بازنشستگان ندادند؟؟! چون پرداخت سوری بوده وازاین جیب دولت به ان جیب کشادش رفته !! اخه ریش وقیچی دست رئیسی ومخبراست ومدیران زیردستشان درتامین اجتماعی را انقدرخورانده اندومیلیاردی گرفتندکه بدون چون وچرا هرسندی که مخبربدهدامضامیکنند.!! ولی دیگرعمرتون تمامه وبزودی مجازات میشویدحتی اگربه قطب شمال بروید.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار