۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

خبر جدید سازمان بازنشستگی برای بازنشستگان در ۲۰ خرداد+ جزئیات جدید صدور احکام بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، خبر جدید سازمان بازنشستگی برای بازنشستگان در ۲۰ خرداد جنجالی شد. بازنشستگان مناطق جنگی مدتهاست در انتظار پرداخت مزایای مزدی این مناطق هستند؛ در حال حاضر شاغلان پنج استان کشور، مزایای مناطق جنگی ر...

 آدرس درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشور/ https://www.sabasrm.ir/

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، خبر جدید سازمان بازنشستگی برای بازنشستگان در ۲۰ خرداد جنجالی شد.

بازنشستگان مناطق جنگی مدتهاست در انتظار پرداخت مزایای مزدی این مناطق هستند؛ در حال حاضر شاغلان پنج استان کشور، مزایای مناطق جنگی را دریافت می‌کنند اما بازنشستگانِ این استان‌ها از این پرداخت محرومند.

به نظر می‌رسد مقدمات پرداخت این مزایا فراهم شده است؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه‌ای به رحیمی نماینده مردم بانه و سقز در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعمال مزایای مناطق عملیاتی جهت بازنشستگان  نوشته است: «مقرر گردید صندوق بازنشستگی کشوری معادل ریالی افزایش  یک طبقه  شغلی  شاغلان را به حقوق بازنشستگان مشمول قانون پس از دریافت مدارک مثبته از دستگاه اجرایی  زمان اشتغال بازنشستگان شاغل در مناطق عملیاتی اضافه و پرداخت کند.»

وی دربخش دیگری از این نامه آورده است: به محض تامین اعتبار موضوع جهت انجام اقدامات بعدی و صدور احکام بازنشستگان مشمول مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بازنشستگان انتظار دارند مراحل اداری کار تا پایان ماه جاری به اتمام برسد و این مولفه در فیش حقوقی تیرماه قرار گیرد؛ یکی دیگر از دغدغه‌های این بازنشستگان مربوط به معوقات این مزایای مزدی‌ست؛ آن‌ها در خواست دارند معوقات مناطق جنگی آن‌ها در ماه‌های پیش رو پرداخت شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط