۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳

خبر جدید درباره جزئیات پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای همه همکارانی که مشمول طرح رتبه بندی می‌گردند به میزان ۵۰ درصد رتبه یک محاسبه و به مدت ۹ماه که شامل شش ماه د...

رتبه بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای همه همکارانی که مشمول طرح رتبه بندی می‌گردند به میزان ۵۰ درصد رتبه یک محاسبه و به مدت ۹ماه که شامل شش ماه دوم ۱۴۰۰ و سه ماه اول ۱۴۰۱ بوده، علی الحساب در مردادماه امسال واریز شده است.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: در آبان ماه امسال برای کلیه همکارانی که صدور احکام آن ها امکان پذیر بوده، احکام رتبه بندی رتبه۱صادر و معوقه هفت ماه آن ها واریز شده است.

وی افزود: برای همکارانی که بیمه آن ها خدمات درمانی است برابر قانون، یک ماه مقرری ماه اول کسر گردیده است.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: برای همکارانی که بیمه آنها تامین اجتماعی بوده، برابر قانون هفت ماه معوقه آنان به طور کامل واریز شده است‌.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برای همه همکارانی که ۹ماه علی الحساب در مردادماه امسال واریز گردیده بود، ۳ماه علی الحساب مربوط به ۱۴۰۱ آنان تحت عنوان برگشت جبرانی کسر شده است.

وی ادامه داد: بیمه و مالیات همکاران نیز مطابق با قوانین مربوط کسر شده است.

سیاهکالی مرادی با بیان اینکه برخی همکاران عزیز فرهنگی نگران عدم صدور احکام یا کسورات قانونی هستند، اضافه کرد: جای نگرانی نیست، تعدادی از همکاران که به دلایل مشکلات سیستمی امکان صدور ابلاغ و احکام وجود نداشته و مشکلات سیستم برطرف شده، در منطقه صدور احکام آن هادر حال انجام است و در حقوق آذرماه، اعمال و معوقه خود را پس از محاسبه کلیه کسورات قانونی دریافت خواهند نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: فرآیند رتبه بندی در حال انجام است و پس از مشخص شدن رتبه واقعی همکاران، معوقه مربوط به مابه التفاوت رتبه یک و رتبه واقعی محاسبه و پرداخت خواهد شد.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار