۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

خبر جدید از  پرداخت حقوق معلمان امروز ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خانه ملت، امانقلیچ شادمهر با انتقاد از عدم رسیدگی‌های کافی به معلمان خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: معلمان خرید خدمات یکی از مظلوم‌ترین اقشار فرهنگیان در سراسر کشور بوده که در دورترین نقاط...

رتبه بندی معلمان کی اجرا می شود؟ / آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان / چگونگی پرداخت اضافه کار معلمان در سال 1401 / جذب 65 هزار معلم در مهر 1401

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خانه ملت، امانقلیچ شادمهر با انتقاد از عدم رسیدگی‌های کافی به معلمان خرید خدمات آموزشی، اظهار کرد: معلمان خرید خدمات یکی از مظلوم‌ترین اقشار فرهنگیان در سراسر کشور بوده که در دورترین نقاط کشور با کمترین حقوق و بیشترین کارایی تدریس می‌کنند.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی افزود: در این وضعیت نامناسب اقتصادی این معلمان با کمترین حقوق سر می‌کنند و این جفایی در حق معلمان خرید خدمات آموزشی است که حتی هزینه ایاب و ذهاب آن‌ها را هم کفاف نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: متأسفانه حتی نیمی از رقمی که آموزش و پرورش در اختیار شرکت‌ها و مؤسسات طرف قرارداد قرار می‌دهد هم به معلمان اختصاص پیدا نمی‌کند و بعضاً شاهدیم که ۴ الی ۵ ماه حقوق این معلمان زحمتکش به تأخیر می‌‎افتد.

شادمهر یادآور شد: متأسفانه این معلمان به هیچ عنوان امنیت شغلی ندارند و تبدیل وضعیت آن‌ها باید در طرح ساماندهی اولویت آموزش و پرورش باشد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: در طرح ساماندهی سوابق معلمان خرید خدمات آموزشی لحاظ می‌شود ضمن اینکه طی نامه‌ای از طرف کمیسیون به سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش خواستار فوری به وضعیت معلمان شده‌ایم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط