۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰

خبر جدید از مسکن ملی فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به آزمایشات فنی و اعلام کارگزار، استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد. روایت عفت مرعشی از ترور آیت‌الله هاشمی ایوب اسداللهی، مدیرکل راه و ...

خبر جدید از مسکن ملی فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به آزمایشات فنی و اعلام کارگزار، استحکام‌بخشی مسکن ملی فرهنگیان همدان مشکلی ندارد.

روایت عفت مرعشی از ترور آیت‌الله هاشمی
ایوب اسداللهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: پروژه نهضت ملی که ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) کارگزار این پروژه است، در حال اجراست و در حال حاضر بحث امور مربوط به نظام مهندسی، پروانه‌ها در حال پیگیری هستند.

وی یادآور شد: یکی از اقدامات قانونی اجرای پروژه، اخذ مجری است و با توجه به جا به جاهایی که در نقشه‌ها صورت گرفته است از جمله وضعیت خاک و در نهایت با جمع بندی ها و تحکیم اثری که صورت گرفت و بر اساس آن طراحی صورت گرفت و ستاد اجرایی در حال انجام پروژه هستند.مدیرکل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: با تأیید نقشه‌های نهایی پروژه با سرعت لازم ادامه پیدا خواهد کرد.

اسداللهی در مورد استحکام و بلاتکلیفی این پروژه بیان کرد: بحث بلاتکلیفی قبلاً مطرح شده بود و تحکیم بستر انجام گرفت و منتظر آزمایشات فنی بودیم که باید نتیجه می‌داد و خوشبختانه آزمایشات فنی انجام شد و بر اساس اعلام کار گزار آزمایشات نتیجه مثبتی داشت و بر اساس طراحی‌ها و نقشه‌ها به زودی بعد از اخذ مجوزهای لازم از نظام مهندسی کار ادامه پیدا خواهد کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ناشناس

۲۰ دی ۱۴۰۱


آیا به کسانی که مسکن دارند تعلق می گیرد؟

نظرات بسته شده است