۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵

خبر تازه درباره معلمان در ۵ دی / احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان کی به پایان می رسد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از سانا؛ تاکنون رتبه آموزشیارمعلم برای تمام فرهنگیان صادر شده است؛ در این مطلب به این موضوع پرداخته‌ایم که چرا احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان صادر نشده است. فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال اجراس...

رتبه بندی معلمان و فرهنگیان | اجرای رتبه بندی، احترام دولت به معلمان و فرهنگیان است / بودجه 6 ماهه اجرای رتبه بندی در دولت به این مبلغ ارتقاء یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از سانا؛ تاکنون رتبه آموزشیارمعلم برای تمام فرهنگیان صادر شده است؛ در این مطلب به این موضوع پرداخته‌ایم که چرا احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان صادر نشده است.

فرآیند رتبه‌بندی معلمان در حال اجراست و تا کنون رتبه آموزشیارمعلم و مزایای آن به تمام فرهنگیان تعلق گرفته است.

با این حال هنوز احکام نهایی معلمان صادر نشده است، یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش به‌تازگی در دیدار با فرهنگیان شهرستان کنگاور استان کرمانشاه گفته است: اجرای کامل این قانون زمان‌بر است، لذا از فرهنگیان انتظار داریم برای اجرای کامل آن صبور باشند. در حال رتبه‌بندی ۹۰۰ هزار معلم سراسر کشور در یک بازه زمانی چندماهه هستیم که کار خیلی سخت و زمان‌بری است.

همچنین محسن زارع؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اینکه چرا احکام نهایی رتبه‌بندی معلمان صادر نمی‌شود، اظهار کرد: نیاز است اعضای هیئت‌های ممیزه، رتبه افراد را تعیین کنند و پس از آن احکام صادر شود.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

علی

۰۵ دی ۱۴۰۱


اصلا برای شما مدیران کارآمد آب خوردن هم بسیار سخت است و غیر ممکن. و نتایج هر عملکرد تون افتضاح و جبران ناپذیر خواهد بود

نظرات بسته شده است