۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

خبر آخر شبی برای معلمان و فرهنگیان در ۹ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رضامراد صحرایی با اشاره به عنایت ویژه وزیر علوم به دانشگاه فرهنگیان و اختصاص ۵۰۰ سهمیه جذب هیأت علمی که نزدیک به ۲۰ درصد کل جذب هیأت علمی ایران است، اظهار کرد: در ۱۰ سال ۳۰۰ نفر جذب هیأت علمی انجا...

آموزش و پرورش زمان صدور احکام افزایش حقوق سال ١۴٠٣ معلمان را اعلام کرد اعلام آخرین مهلت تعویض شناسنامه جلد قرمز؛ شناسنامه های قدیمی باطل می شوند اعلام آخرین مهلت تعویض شناسنامه جلد قرمز؛ شناسنامه های قدیمی باطل می شوند به گزارش عرشه آنلاین، زمان صدوراحکام افزایش حقوق سال ١۴٠٣ فرهنگیان مشخص شد. از صعود بیت کوین جا نمونی???? خرید بیت کوین، آسان‌تر از همیشه✔️ خرید پر سود???? تبلیغ yektanet به گزارش نواندیش، براساس اعلام کارگزینی آموزش و پرورش، افزایش حقوق سال ١۴٠٣ معلمان و فرهنگیان درروزشنبه به ادارات کل استانها ارسال وپس ازرفع نواقص احتمالی، به مناطق وشهرستانها ارسال و روندصدور احکام تا سه شنبه بعد انجام خواهدشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رضامراد صحرایی با اشاره به عنایت ویژه وزیر علوم به دانشگاه فرهنگیان و اختصاص ۵۰۰ سهمیه جذب هیأت علمی که نزدیک به ۲۰ درصد کل جذب هیأت علمی ایران است، اظهار کرد: در ۱۰ سال ۳۰۰ نفر جذب هیأت علمی انجام شد و در یک سال ۵۰۰ نفر جذب می‌‌شوند.

وی ادامه داد: مواردی که در ستاد ملی تعلیم و تربیت مطرح شد با تأیید و حمایت وزیر علوم بود که سه‌شنبه به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی می‌رود.

صحرایی با بیان اینکه یکی از این موارد ایجاد گروه آزمایشی تربیت معلم است، افزود: مورد دیگر این است که ۱۲۸ مدرسه وابسته به دانشگاه داشته باشیم البته به این معنا نیست که مدرسه‌داری و مدرسه سازی کنیم بلکه مدرسه‌ای که راحت در آن کارورزی انجام شود.

وی اضافه کرد: از دیگر موارد این است که استادان دانشگاه‌های دیگر با افتخار به دانشگاه فرهنگیان بیایند، آیین‌نامه ارتقا را متناسب با مأموریت‌مان اصلاح کنیم و در جذب دانشجومعلمان به دوره دبیرستان برگردیم و نظام استعدادیابی را پیاده سازی کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به شعار «انشگاه فرهنگیان؛ دانشگاه آینده»، تصریح کرد: این شعار یعنی همه باید به سمت جلو حرکت داشته باشند. دانشگاه آینده را جدی بگیریم و گفتمان تحول را به کف پردیس‌ها، سطح پردیس ها، خوابگاه و سراها برسانیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار