۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰

خبری مهم از باشگاه استقلال امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱| جلسه فوری فتح الله زاده با اعضای هیئت مدیره/هشدار به استقلال: پول استراماچونی را بدهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خبری مهم از باشگاه استقلال امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱| جلسه فوری فتح الله زاده با اعضای هیئت مدیره/هشدار به استقلال: پول استراماچونی را بدهید.  یکی از اصلی‌ترین معضلات استقلال که بای...

آغاز مذاکره استقلال برای بازگشت استراماچونی/ شرط جنجالی سرمربی ایتالیایی / آجرلو با این سرمربی قطعی کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،خبری مهم از باشگاه استقلال امروز پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱| جلسه فوری فتح الله زاده با اعضای هیئت مدیره/هشدار به استقلال: پول استراماچونی را بدهید.  یکی از اصلی‌ترین معضلات استقلال که باید به زودی حل شود، پرداخت پول آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق این باشگاه است.

منبع تأمین پول استراماچونی پیدا شد

استراماچونی چند ماه قبل استقلال را در دادگاه عالی ورزش محکوم کرد و حالا مسئولان استقلال باید هرچه سریع‌تر با توجه  به نرخ کنونی ارز حدود ۷۰ میلیارد تومان پول تهیه و به استراماچونی پرداخت کنند.

از این رو اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز دور هم جمع شدند و جلسه‌ای را در خصوص وضعیت پرونده استراماچونی برگزار کردند.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره درباره منابع تامین پول برای پرداخت به استراماچونی به بحث و تبادل نظر پرداختند و بر اساس اعلام مومنی عضو هیئت مدیره، خروجی این جلسه پیدا شدن راهکاری برای تأمین پول بوده است.

ظاهرا مدیران باشگاه استقلال راهکاری را پیدا کرده‌اند تا تأمین پول استراماچونی در دستور کار قرار بگیرد و با پرداخت این مبلغ، باشگاه از این شکایت فیفایی خلاص شود.

هشدار به استقلال: پول استراماچونی را بدهید

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است.

به گزارش “ورزش سه”، بحث پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی از استقلال و عدم پرداخت مطالبات وی همچنان یکی از موضوعات و مشکلات جدی این باشگاه محسوب می‌شود که در صورت عدم پرداخت آن، جرایم سنگینی در انتظار آبی‌ها خواهد بود.

حسین قربان‌زاده در گفت‌وگوی حضوری با برنامه فوتبال برتر پیرامون عدم توجه مدیران باشگاه استقلال به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی عنوان کرد: هر کسی (مدیر عاملی) می‌آید، می‌گوید من این پول را برای پرداخت طلب استراماچونی می‌خواهم، اما کماکان این پول می‌رود و صرف کار دیگری می‌شود و طلب استراماچونی می‌ماند.

او ادامه داد: اگر پول استراماچونی تا دهم فروردین‌ ماه پرداخت نشود، کسر امتیاز، جریمه مالی، بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی و حتی به سقوط کشیده خواهد شد!

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی یادآور شد: چک در باشگاه استقلال دست چه کسی است؟ مدیر عامل. دو عضو در هیئت مدیره (اقتصادی) در باشگاه‌ها هستند. علاوه بر آن، ما می‌توانستیم بگوییم ۵ عضو هیئت مدیره و مدیر عامل تغییر کند و در آنجا بنشینیم ولی این‌طور نشد.

قربان‌زاده تصریح کرد: ۴۰۰ شرکت در لیست واگذاری ما قرار دارد که هیئت مدیره هیچ‌کدام از این شرکت‌ها را، ما انتخاب نمی‌کنیم.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط