۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

خانم پرستار خانگی سارق میلیاردی بود / سوژه سارق سالمندان بودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ ” جلیل موقوفه ای ” اظهارداشت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت و حضور سارق در محله قلهک سریعا گشت انتظامی کلانتری “قلهک” به محل اعزام گردید. وی با بیان اینکه ماموران...

خانم پرستار خانگی سارق میلیاردی بود / سوژه سارق سالمندان بودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ ” جلیل موقوفه ای ” اظهارداشت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت و حضور سارق در محله قلهک سریعا گشت انتظامی کلانتری “قلهک” به محل اعزام گردید.

وی با بیان اینکه ماموران سریعا در محل حاضر و تحقیقات میدانی را آغاز کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد خانمی که به عنوان پرستار سالمندان مدتی است در حال کار در خانه مورد نظر می باشد اقدام به سرقت لوازم منزل و انباری کرده که در حال خروج از منزل توسط مالک متوجه و مهار شده است.

سرقت یک میلیاردی پرستار از سالمندان

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۲۹ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت مقداری طلا و لوازم از منزل مال باخته معترف و کارشناسان ارزش اموال سرقت شده را یک میلیارد ریال محاسبه کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در به خدمت گرفتن پرستار توجه داشته باشید حتما از مراکز معتبر استفاده شود در پایان خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار