۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰

حمله پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به سپاهانی ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ مجتبی محرمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس و تیم ملی ایران است که بعد از شکستگی شدید استخوان رانش که مدتی او را خانه‌نشین کرد بالاخره بعد از مدت‌ها حضور در بیمارستانی در ...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ مجتبی محرمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس و تیم ملی ایران است که بعد از شکستگی شدید استخوان رانش که مدتی او را خانه‌نشین کرد بالاخره بعد از مدت‌ها حضور در بیمارستانی در کیش به تهران بازگشت. به همین بهانه و خیلی از مسائل روز پرسپولیس و نتایج اخیرش با یکی از اسطوره‌های باشگاه همکلام شدیم تا نظر این پیشکسوت فوتبالمان را در خصوص افت شدید تیم و مواردی که پیرامون او رخ داده جویا شویم. گفت‌وگوی خواندنی محرمی با ایران ورزشی را تا پایان بخوانید:

بالاخره موفق شدید اجازه پزشک جراح‌تان را برای پرواز از کیش و مرخص شدن از بیمارستان بگیرید؟
بله با بالابر و ویلچر در هوای برفی و چند ساعت متوالی تأخیر موفق به پرواز شدم و به هر سختی و مشقتی که بود به تهران برگشتم.

حالا شرایط راه رفتن را پیدا کردید؟
با واکر راه می‌روم و فعلاً باید به فیزیوترابی بروم و درمانم را در آنجا پیگیری کنم تا ببینم شرایطم چگونه می‌شود و چه زمانی می‌توانم راه بروم البته احتمالاً پزشکم آب‌درمانی و ورزش‌های مخصوص و بقیه موارد درمانی را در دستور کارم قرار خواهد داد تا زودتر به بهبودی کامل برسم.

در خصوص اشتباه فاحش مدافع پرسپولیس در بازی مقابل هوادار که منجر به شکست تیم شد چه صحبتی دارید؟
دفاع اشتباه کرد تا متأسفانه گل بدی را بخوریم اما انصافاً با وجود اشتباهی که انجام شد خط دفاع پرسپولیس جمعی از بهترین‌های ایران را در اختیار دارد اما در یک لحظه شاید مدافع ما غافلگیر شد و آن اشتباه را مرتکب شد.

اما بیرانوند هم که معمولاً در بعضی از بازی‌ها چند فرصت تک به تک را مهار می‌کند چهره پرفروغی نداشت؟
فراموش نکنید دروازه‌بانی که در بازی تقریباً بیکار می‌شود بدنش سرد می‌شود به همین دلیل هم بیرانوند نتوانست مانع گل خوردن تیم در دقایق پایانی شود.

با شرایط چند مدت اخیر پرسپولیس باز هم به قهرمانی این تیم امیدوار هستید؟
بله پرسپولیس در چند بازی اخیرش خیلی خوب کار نکرده اما هنوز ۱۰ بازی دیگر و ۳۰ امتیاز باقی مانده است از این‌رو من خیلی امیدوارم و قاطعانه هم در این رابطه حرف می‌زنم که قهرمانی برای پرسپولیس تمام نشده است و فرصت نسبتاً زیادی و یک سوم بازی‌ها باقی مانده است. اصلاً در زمان برانکو و استانکو و بعضی از مقاطع دیگر هم بوده که پرسپولیس به مشکل خورده اما با حمایت هوادار و بازسازی، تیم دوباره برگشته به همین دلیل باید از این پرسپولیس هم حمایت کرد تا برگردد.

اما به نظر می‌رسد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس اصلاً چه به لحاظ روحی و روانی و چه به لحاظ فنی شرایط ایده‌آلی ندارند؟
من این‌طور فکر نمی‌کنم و معتقدم که حرف زدن ما فایده ندارد. مهم این است که مدیریت و کادر فنی و بازیکنان در حال تلاش هستند و حتماً دوباره با همین تلاش خودشان را به بهترین شکل ممکن می‌رسانند. اصلاً از قول من بنویس که پرسپولیس آرام آرام می‌رسد و دوباره هم صدر را می‌گیرد و هم قهرمانی را به هوادارانش هدیه می‌دهد البته باور کنید من هم نمی‌خواستم در این شرایط مصاحبه کنم و حرف بزنم چون فکر می‌کنم تیم باید راه خودش را با آرامش برود و کارش را انجام دهد. من هم اگر حرف می‌زنم فقط در جهت کمک به تیم محبوبم است وگرنه نه تخریبچی هستم نه منتقد و اعتقاد دارم در این شرایط باید تیم را حمایت کرد و اجازه داد تا با آرامش بازیکنان و کادر فنی در مسیر موفقیت گام بردارند.

مجتبی محرمی: لازم باشد برای حمایت از پرسپولیس با ویلچر به اصفهان می‌روم/ تیم یحیی آرام آرام قهرمان می‌شود

در این شرایط واقعاً خود شما هم با وجود شرایط بد پرسپولیس از این تیم حمایت می‌کنید؟
حتماً حمایت می‌کنم و باور کنید حتی اگر باشگاه بخواهد با همین ویلچر و واکری که دارم حاضرم برای حمایت پرسپولیس به اصفهان بروم و در اردوی تیمم به بازیکنان روحیه داده و حتی در ورزشگاه نقش‌جهان هم حاضر شده و تیمم را تشویق کنم.

در رابطه با وقفه عجیب لیگ هم به نظر صحبت دارید؟
بله آقا صحبت دارم. برای چه باید سازمان لیگ و فدراسیون لیگ را به‌خاطر یک بازی دوستانه تعطیل کنند.

اما سازمان لیگ گفته که بازی سپاهان و زنیت از اول فصل هماهنگ شده و به تیم‌های دیگر هم این موضوع اطلاع داده شده بود!
حرف من این است مگر فیفادی و یا بازی آسیایی بوده که به‌خاطر آن لیگ را تعطیل کرده‌اند. اصلاً معلوم است چون به هر حال آقای تاج و مدیرعامل سپاهان با همدیگر خیلی رفیق هستند و بالاخره خودشان توافق کرده‌اند که بازی سپاهان و زنیت برگزار شود و در این بین لیگ ما با مدت نسبتاً زیادی با وقفه مواجه شده و تیم‌های دیگر به‌شدت متضرر می‌شوند. در این بین من نمی‌دانم چطور اعتراض تیم‌های دیگر و مدیران باشگاه پرسپولیس نادیده گرفته می‌شود البته این تنها انتقاد من از سازمان لیگ و فدراسیون نیست. چرا باید بازی استقلال با پیکان یک روز به تعویق بیفتد و روی چمن ورزشگاه دستگردی که برای پاس تهران بود که حالا چمنش هست اما تیمش دیگر نیست کاور کشیده نشود تا بازی استقلال و پیکان خیلی الکی الکی به یک روز بعد منتقل شود. در حالی که همین چند روز پیش شاهد بودیم که بازی خیبر خرم‌آباد در برف و بوران برگزار شد و مسئولان با قاشق و ملاقه و هر وسیله دیگری که بود برف ورزشگاه را پاک و بازی را برگزار کردند. در این بین باید بگویم که آقای تاج برای خودش برنامه‌ریزی می‌کند و واقعاً باید پرسید سازمان لیگ چه‌کاره است. خیلی اتفاق جدا از مسائلی که گفتم در فوتبال ما رخ می‌دهد که واقعاً آدم می‌ماند چه بگوید. مثلاً همین سرمربی استقلال به زبان پرتغالی حرفی می‌زند که واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم، بعد هم جالب است بازیکن استقلال که در پرتغال بازی کرده حرف از این می‌زند که نمی‌داند سرمربی‌اش چه می‌گوید و در پرتغال بوده اما پرتغالی را یاد نگرفته. اصلاً مهدی طارمی یا بقیه بازیکنان ما که در پرتغال بازی کرده‌اند چطور پرتغالی را یاد گرفته‌اند اما بازیکن استقلال صحبت سرمربی‌اش را متوجه نمی‌شود. شما هم بروید ببینید سرمربی استقلال چه می‌گوید که خیلی‌ها مخصوصاً مربیان تیم‌های دیگر را ناراحت کرده است. اصلاً همه می‌دانند که هر مربی یا بازیکنی که به یک کشور دیگر می‌رود باید زبان یاد بگیرد که موفق شود.

فکر می‌کردید پرسپولیس به هوادار ببازد؟
من فکر می‌کنم کادر فنی پرسپولیس تیم هوادار را خوب آنالیز نکرده بودند در حالی که آنها خیلی خوب پرسپولیس را آنالیز کرده بودند و در واقع با پرس شدید اصلاً اجازه ندادند تا بازی پرسپولیس شکل بگیرد. البته من بابت حضور هواداران در ورزشگاه هم با سازمان لیگ حرف دارم که چرا اجازه می‌دهند بازی سپاهان با درصد بیشتری از هوادار برگزار شود اما اینجا اجازه می‌دهند که فقط ۵ هزار نفر برای بازی پرسپولیس به ورزشگاه بروند و تیم محبوبشان را حمایت کنند. اصلاً در روز تعطیل و زمان مناسب بازی‌های پرسپولیس را برگزار نمی‌کنند تا بتواند از ظرفیت هوادارانش بهره بگیرد. اگر این طور است اجازه دهند پرسپولیس بازی‌هایش را در ورزشگاه اختصاصی خودش یعنی ورزشگاه کاظمی برگزار کند. ورزشگاهی که ده هزار نفر ظرفیت دارد و با بازی در این ورزشگاه، حداقل پرسپولیس این همه اجاره هم بابت ورزشگاه آزادی پرداخت نکند.

به نتیجه‌گیری پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی خوشبین هستید؟
یک شوک به پرسپولیس وارد شده به همین دلیل من به برد مقابل سپاهان خوشبین هستم. اصلاً خیلی از تیم‌های بزرگ مانند لیورپول هم ممکن است در مقطعی به مشکل بخورند که ما باید از آنها درس بگیریم. با وجود همه این تفاسیر من معتقدم یحیی کارش را بلد است و هوادار هم باید در این شرایط از تیمش حمایت کند چون در مواقع خوب و نتیجه‌گیری که همه چیز عالی است و در مواقع سختی‌هاست که تیم نیاز به حمایت دارد. از این‌رو حتماً باید هواداران پرسپولیس که جزو بهترین هواداران هستند باید تیمشان را حمایت کنند تا پرسپولیس هم در جام حذفی و هم در لیگ برای قهرمانی خیلی جدی حرکت کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار