۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴

حمله وحشتناک گرگ به ۲ نوجوان در خلخال

حمله نابهنگام یک قلاده گرگ به ۲ نوجوان هشجینی در شهرستان خلخال، آنان را روانه بیمارستان کرد.

حمله وحشتناک گرگ به ۲ نوجوان در خلخال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عصر روز گذشته به دنبال بازی چند کودک در پارک کنار جاده در شهر هشجین خلخال، متاسفانه یک قلاده گرگ به ۲ کودک و نوجوان حمله و آنان را از ناحیه سر ودست و گردن زخمی کرد.

به دنبال این حادثه سریعا کودکان دیگر همراه این دو کودک با سنگ و فریاد، گرگ را از محل حادثه دور و سریعا مصدومان به کمک فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خلخال انتقال یافتند.

به دنبال این حادثه سید جواد یحیی‌زاده، فرماندار شهرستان خلخال به همراه بخشدار خورش رستم و رئیس اداره محیط زیست خلخال در اورژانس بیمارستان امام خلخال حاضر و از این مصدومین عیادت کردند.

به گفته رضا یعقوب پور متخصص طب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال، این مصدومین که کودک ۹ ساله و نوجوان ۱۸ ساله بودند در بخش اورژانس بیمارستان پذیرش شدند.

نوجوان ۱۸ ساله به لحاظ آسیب کم و زخم‌های مختصر گزیدگی، به صورت سرپایی درمان و مرخص شد. ولی کودک ۹ ساله به علت گزیدگی از سر و پارگی شدید از ناحیه گوش و سر به سرعت واکسن هاری دریافت و درمان‌های اولیه روی این کودک انجام یافته است.

با دستورات دارویی و به علت وسعت زیاد زخم روی سر، در چند روز آینده نیز این کودک به بیمارستان مراجعه خواهد کرد و کنترل وضعیت وی ادامه خواهد یافت.

یعقوب پور وضعیت عمومی بیمار را خوب اعلام کرده و افزود: با حضور همکاران واکسیناسیون، علاوه بر واکسن هاری، هموگلوبین نیز به این کودک تزریق شد و مراقبت‌های لازم از وی در حال انجام است.

پزشک معالج این کودک گفت: به لحاظ گزیدگی سر و احتمال شکستگی جمجمه، سی تی اسکن لازم از سر این کودک انجام شد و خوشبختانه استخوان سر آسیبی ندیده و خراش‌های گردن نیز به سرعت التیام خواهد یافت.

سید جواد یحیی زاده، فرماندار خلخال نیز از زحمات پرسنل بیمارستان امام خمینی (ره) و اورژانس قدردانی کرده و گفت: خانواده‌ها مراقبت‌های لازم را در محیط‌های بیرون از خانه از کودکان و نوجوانان انجام دهند، حادثه خبر نمی کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار