۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

حمایت ویژه بازیکن استقلال از ساپینتو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،حمایت ویژه بازیکن استقلال از ساپینتو.  رضا میرزایی پس از برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم باز...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورزشی،حمایت ویژه بازیکن استقلال از ساپینتو.  رضا میرزایی پس از برتری ۴ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم و امیدوار به بازی‌های آینده باشیم.

وی در مورد اینکه به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و تأثیرگذاری زیادی در روند بازی استقلال داشت، گفت: یک پاس گل دادم و می‌توانستم در این بازی گل بزنم. باید از مربی و هم‌بازی‌هایم تشکر کنم که به من اعتماد کردند. استقلال تیم بزرگی است و در این تیم باید بهترین باشید تا بازی کنید.
هافبک تیم فوتبال استقلال راجع به بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها تصریح کرد: باورتان نمی‌شود چقدر دل‌‌مان برای آنها تنگ شده بود. امیدوارم شرایط بهتر شود. لیاقت مردم ما بیشتر از اینهاست. هواداران فوتبالیست‌ها را نامی کردند و قطعاً ارزش بالایی دارند. امیدوارم اوضاع رفته رفته بهتر شود و شاهد حضور چند هزار نفری هواداران در ورزشگاه باشیم.
میرزایی در پاسخ به این سؤال که چرا از داور کارت زرد دریافت کرد، گفت: داور گفت چون توپ را پرت کردی، کارت زرد می‌گیری. هر کسی تعصب تیم خودش را می‌کشد. من کوچک‌تر بودم و از داور عذرخواهی کردم، ولی اهل دعوا نیستم.

وی درباره اینکه چقدر به قهرمانی استقلال امیدوار است، خاطرنشان کرد: مربی خوبی داریم. ساپینتو با عشق و علاقه تیم را تمرین می‌دهد و وارد بازی‌ها می‌کند. ما خیلی بدشانسی آوردیم و داوری‌ها در برخی بازی‌ها علیه استقلال بود. دو پنالتی روی من نگرفتند و کارشناسان گفتند پنالتی بود. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که آخر فصل قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط