۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴

حمایت همه جانبه یک استقلالی از سیاوش یزدانی/او خائن است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمایت همه جانبه یک استقلالی از سیاوش یزدانی/او خائن است!. ستار همدانی درباره اینکه ملوان بندرانزلی که حریف هفته هفدهم استقلال در لیگ برتر است در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز حریف آبی‌پوشان شد گ...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،حمایت همه جانبه یک استقلالی از سیاوش یزدانی/او خائن است!. ستار همدانی درباره اینکه ملوان بندرانزلی که حریف هفته هفدهم استقلال در لیگ برتر است در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز حریف آبی‌پوشان شد گفت: در مرحله قبلی جام حذفی استقلال با شرایطی سخت از تیم خوب تراکتور عبور کرد. ملوان که از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار فوتبال کشور است دوباره به لیگ برتر بازگشته و در هفته‌های ابتدایی و میانی نیم فصل اول به انسجام تاکتیکی نرسیده بود ولی در هفته‌های گذشته تیمی شده که شکستی را در لیگ نپذیرفته و با دو پیروزی در دو بازی اخیر وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشید که نشان می‌دهد رفته رفته به تیمی خطرناک برای رقبا تبدیل شده است.

**زارع به ملوانی‌ها انگیزه داده

وی ادامه داد: استقلال باید برای جام حذفی برنامه‌ای خاص داشته باشد. مسیر کوتاهی در مقابل است و با پیروزی در اولین بازی تنها چهار پیروزی دیگر مانده تا قهرمانی کسب شود. ملوان که حریف استقلال شده تیم جسوری است و مازیار زارع توانسته انگیزه لازم را به شاگردانش منتقل کند. قاعدتاً پس از باخت مقابل سپاهان باید پیروزی به اردوی استقلال بازگردد و حالا که میزبان است باید در حضور تماشاگران برنده از زمین خارج شود. این پیروزی استقلال را بیش از این از کورس قهرمانی عقب نمی‌اندازد و روحیه از دست رفته به تیم بازخواهد گشت.

**استقلال از فصل قبل ضعیف‌تر شده

پیشکسوت تیم استقلال در مورد شکست تیمش مقابل تیم‌های سپاهان (رفت و برگشت) و تراکتور که از مدعیان قهرمانی هستند و اینکه آبی‌پوشان با ریکاردو ساپینتو چه آینده ای در پیش دارند تصریح کرد: با قهرمانی در فصل گذشته سطح انتظارات بالا رفته و هواداران دوست دارند تا قهرمانی تکرار شود. استقلال از لحاظ فنی نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده و تیم‌های مدعی پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و تراکتور بهتر از فصل قبل ظاهر شده‌اند. استقلال نیاز دارد تا کیفیت خود را بالاتر ببرد و سرمربی هم نیاز دارد تا بازیکنانش را در شرایط بهتری به زمین بفرستد.

**مربیگری سلیقه‌ای است

وی در واکنش به این موضوع که عزیزبک آمانوف در نیم فصل اول برای استقلال بازی نکرد و سرمربی تیم اعتقادی به این بازیکن ندارد اما دلیل ماندن او در تیم نامشخص است، تأکید کرد: آمانوف بازیکنی است که از لحاظ فنی کیفیت خوبی دارد و طراح و بازی‌ساز نسبتا قابل قبولی است اما مربیگری سلیقه‌ای است و برخی مواقع یک بازیکن به چشم سرمربی می‌آید و بازیکن دیگری نمی‌آید. در واقع باید ساپینتو در مورد این بازیکن نظر بدهد و بهتر است به نظر سرمربی استقلال احترام بگذاریم.

**یزدانی بازیکن متعصبی است

همدانی در مورد اخراج سیاوش یزدانی از سوی سرمربی تیم استقلال یادآور شد: یزدانی پارسال یکی از ارکان اصلی تیم بود و به قهرمانی کمک کرد اما امسال وارد حواشی شده و تمرکز لازم را ندارد. این اتفاق نمی‌دانم از کجا نشات گرفته ولی یزدانی بازیکن متعصبی است. به نظرم بحث سربازی رفتن و از دست دادن بازی‌های تیم ملی در جام جهانی روی این بازیکن تأثیر منفی گذاشته است. او می تواند به شرایط خوب گذشته برگردد.

**وحدت گذشته در استقلال وجود ندارد

پیشکسوت تیم استقلال درباره اینکه فاصله ۸ امتیازی با صدرجدول امیدها برای تکرار قهرمانی کم شده در حالی که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه نظر دیگری دارد، تصریح کرد: درست است که فاصله بیشتر شده اما نیمی از بازی‌های لیگ باقی مانده است. یک مقدار افزایش همت، اتحاد و همدلی می‌تواند به جمع‌آوری امتیاز بیشتر، کاهش فاصله و رسیدن به صدر جدول منجر شود. وحدت و انسجام گذشته در تیم وجود ندارد و باید تمام اعضای تیم متحد شوند تا با پیروزی‌های متوالی بار دیگر صدر جدول بازگشت.

**شاید شرایط برای استقلال بدتر شود

همدانی در مورد اینکه بازگشت تماشاگران می‌تواند شرایط را به سود استقلال کند، عنوان کرد: شاید شرایط برای استقلال بدتر شود و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه نتایجی به دست می‌آید. البته باید بازگشت تماشاگران را به فال نیک گرفت و جذابیت فوتبال به حضور تماشاگران است. ورزشی که از سایر رشته‌ها پرطرفدار است و محبوبیت بیشتری با حضور تماشاگران پیدا می‌کند که از تیم خود حمایت می‌کنند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط