۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱

حمایت بانک ملی از بومی سازی سوخت رسانی هوشمند در کشور

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که وظیفه بانک ملی در حوزه اقدامات دانش بنیان حمایت و تامین مالی است، گفت: بانک ملی طی تفاهم نامه ای با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، حمایت و تامین مالی طرح های بومی سازی سوخت رسانی هوشمند را به ا...

حمایت بانک ملی از بومی سازی سوخت رسانی هوشمند در کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده، در آیین رونمایی و انعقاد توافق نامه کارت خوان های ساخت داخل سامانه هوشمند سوخت و هوشمند سازی توزیع سوخت در محل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: اتفاقی که امروز رخ می دهد، سال هاست که مورد تاکید مقام معظم رهبری بود که بر این اساس باید موضوعات تولید داخل و استفاده از اراده جوانان به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره این که موضوع تجهیزات و دستگاه های موجود در صنعت نفت و انرژی همیشه مورد تهدید بوده، اظهار کرد: خوشبختانه با همت و پشتکار جوانان و دانشمندان داخلی، توان تولید داخلی کارت خوان های هوشمند توزیع سوخت محقق شده است.

نجارزاده در ادامه تاکید کرد: وظیفه بانک ملی این است که از فعالیت های دانش بنیان در مسیر تولید داخلی و بومی سازی حمایت کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: خوشبختانه در دولت سیزدهم شاهد شکوفایی شرکت های دانش بنیان بوده ایم و بانک ملی نیز در راستای این اهداف، حمایت های لازم را به انجام رسانده است.

نجارزاده با بیان این که سال ها همکاری بین بانک ملی ایران و مجموعه وزارت نفت وجود داشته، افزود: متاسفانه این همکاری ها مدتی کاهش پیدا کرده بودند که اخیرا بار دیگر همکاری های بین بانک ملی و وزارت نفت قوت گرفته و امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشند.

وی همچنین با تاکید بر این که بانک ملی در حوزه بانکداری بیشتر از سود و زیان به خدمت رسانی به مردم توجه می کند، گفت: امیدواریم اکوسیستم جدیدی در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری در خصوص حمایت از دانش بینان ها ایجاد شود تا همه مردم از این فرآیند منتفع شوند.

مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: ظرفیت هایی نیز در بانک ملی ایران وجود دارد که می تواند در زمینه هوشمندسازی سوخت رسانی به مجموعه وزارت نفت کمک کند. در این راستا شرکت سداد می تواند در خدمت توسعه و به روزرسانی سامانه های سوخت رسانی باشد.

امضای تفاهم نامه همکاری بانک ملی ایران و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی

همچنین در ادامه این مراسم، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و بانک ملی ایران با هدف توسعه و ارتقای زیرساخت های امنیت شبکه سامانه هوشمند سوخت کشور تفاهم نامه امضا کردند.

تفاهم نامه توسعه و ارتقای زیرساخت های امنیت شبکه سامانه هوشمند سوخت کشور با حضور جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، جعفر سالاری نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و ابوالفضل نجارزاده، مدیرعامل بانک ملی در محل ساختمان مرکزی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی امضا شد.

هدف از امضای این سند، سرمایه گذاری در ترمینال جدید سامانه هوشمند سوخت، نگهداشت ترمینال ها در سطح شبکه، ارتقای شبکه و روزآمدسازی سیستم های نرم افزاری سامانه هوشمند سوخت کشور است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط