۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱

حق با یحیی بود؛ لحظه مهم بازی را ببینید و قضاوت کنید

مدافع میانی پرسپولیس در دومین درخواستش برای زدن پنالتی، آن را به بدترین شکل ممکن از دست داد تا سرخ‌ها شانس افزایش فاصله خود با حریف را از دست بدهند. خبرورزشی – پرسپولیس در شرایطی که موفق شده بود بعد از دریافت گل بار دیگر همانند دیدا...

حق با یحیی بود؛ لحظه مهم بازی را ببینید و قضاوت کنید

مدافع میانی پرسپولیس در دومین درخواستش برای زدن پنالتی، آن را به بدترین شکل ممکن از دست داد تا سرخ‌ها شانس افزایش فاصله خود با حریف را از دست بدهند.

حق با یحیی بود؛ لحظه مهم بازی را ببینید و قضاوت کنید

خبرورزشی – پرسپولیس در شرایطی که موفق شده بود بعد از دریافت گل بار دیگر همانند دیدار با الریان در مسیر برد قرار گیرد، دو پنالتی در نیمه اول به دست آوردند که یکی از آنها را کنعانی زادگان با سماجت خود، مامور زدنش شد که به شکلی عجیب از دست داد.

کنعانی زادگان که در زمان اعلام اولین پنالتی پرسپولیس نیز اعلام آمادگی کرده بود و تا لحظات پایانی در آستانه زدن آن قرار داشت، در ادامه با اعلام یحیی گل محمدی از کنار نیمکت آن را به مهدی ترابی داد. مهدی ترابی با ضربه‌ای مطمئن توانست گل برتری پرسپولیس را مقابل گوا به ثمر برساند و بار دیگر تیمش را در مسیر کامبک قرار داد.

سرخ‌ها در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر و اینبار روی حرکت احسان پهلوان صاحب موقعیت پنالتی شدند و اینبار هم کنعانی زادگان با استارتی سریع خود را به محوطه جریمه رساند و از کادرفنی و دیگر بازیکنان خواست تا اینبار ضربه را بزند. یحیی نیز با توجه به برتری تیمش این شانس را به مدافع میانی و جنوبی تیمش داشت تا مامور زدن این ضربه باشد که کنعانی زادگان البته با شوتی محکم به وسط دروازه قصد گلزنی داشت که گلر گوا دست او را خواند و ضربه‌اش را راهی کرنر کرد تا او برخلاف دیگر مدافع پرسپولیس (سیدجلال حسینی) نتواند نامش را به عنوان گلزن مطرح کند.

کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که طی فصول اخیر علاقه خود به گلزنی را بارها به نمایش گذاشته و در آخرین بازی داخلی این تیم نیز توانسته بود برای سرخ‌ها گل بزند، این بار نتوانست نقش راموس پرسپولیس را ایفا کند و یحیی نشان داد که دلیل عدم اعتمادش برای دادن ماموریت اولین پنالتی این تیم به چه دلیل بوده است.

مدافع میانی پرسپولیس قصد داشت در نقش سرخیو راموس به عنوان مدافع پنالتی زن و مطمئن تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید در جمع سرخپوشان ظاهر شود که شانس با او یار نبود و گلر حریف به خوبی دستش را خواند.

مدافع میانی سرخ‌ها احتمالا در دقایق باقیمانده بازی ماموریتی سخت‌تر برای حفظ تک گلی که می‌تواند سه امتیاز دیگر به اسم پرسپولیس کند پیش رو دارد و البته با انگیزه بیشتر شاید به دنبال این باشد که فرصتی که را از دست داده در جریان بازی جبران کند.

در ویدئوی زیر می‌توانید پنالتی خراب شده کنعانی زادگان را ببینید:

منبع: ورزش۳خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار