۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری کی واریز میشود؟/ خبر خوش برای بازنشستگان کشوری خبر خوش رسید |واریزی شگفت انگیز در شهریورماه | زمان همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری کی واریز میشود؟/ خبر خوش برای بازنشستگان کشوری خبر خوش رسید |واریزی شگفت انگیز در شهریورماه | زمان همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان و جزئیات بیشتر را در اندیشه معاصر بخو...

سایت صندوق بازنشستگی کشوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری کی واریز میشود؟/ خبر خوش برای بازنشستگان کشوری خبر خوش رسید |واریزی شگفت انگیز در شهریورماه | زمان همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان و جزئیات بیشتر را در اندیشه معاصر بخوانید. تاریخ و زمان دقیق واریز و پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری در مرداد ماه ۱۴۰۲ . حقوق مرداد ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان کشوری کی و چه ناریخی و زمانی و چه روزی پرداخت می شود ؟ آخرین و جدیدترین اخبار و خبرهای تاریخ و زمان واریز حقوق بازنشستگان کشوری در مرداد ماه ۱۴۰۲ …

تاریخ و زمان دقیق واریز حقوق مرداد ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان کشوری هنوز از سوی دولت اعلام نشده است و در صورت اعلام در همین مطلب بروزرسانی خواهد شد …

زمان دقیق واریز حقوق مرداد ۱۴۰۲ بازنشستگان کشوری ایران مشخص شد.

چندی قبل اعلام شد که حقوق بازنشستگان کشوری تلاش می شود که زودتر از قبل واریز شود که در ادامه می بینید:

ضرورت تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، به ریاستِ سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، پیرامون پرداخت بازنشستگان موضوع تامین و پرداخت مورد توجه قرار گرفت و رییسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

حقوق بازنشستگان کشوری نیز بنا بود تا آخر هفته جاری واریز شود.

باید دید طبق دستور رئیس جمهور، حقوق بازنشستگان، زودتر از موعد اعلام قبلی یعنی ۲۸ ام واریز می شود یا خیر.

 

اما امروز ۲۹ مرداد است و بسیاری از بازنشستگان هنوز چشم براه واریز حقوقشان هستند.

 

 

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری خبر خوش رسید |واریزی شگفت انگیز در شهریورماه | زمان همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

 

طبق اعلام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، قرار است قبل از ماه شهریور، باقیمانده طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اجرایی شود. همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری برای رفع تبعیض میان شاغلان و بازنشستگان، در قوانین بودجه ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ پیش‌بینی شد که در طول این سه سال اعتباری معادل ۱۸ همت به دو صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری اختصاص پیدا کرد. پس از اجرای دو مرحله همسان‌سازی، حقوق و مزایای بازنشستگان افزایش یافت، در سال ۱۴۰۰ مستمری و حقوق بازنشستگان کشوری ۲۵ درصد افزایش یافت و در سال ۱۴۰۱ نیز یک مرحله همسان‌سازی در کنار افزایش‌های سنواتی انجام شد. ادعا شده است،همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری پیامد‌هایی برای دو صندوق مربوط به این بازنشستگان داشت و آن‌ها را دچار ناترازی کرد.

در روز‌های گذشته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مشکلات و دغدغه‌های این صندوق را میراث شش دهه دانسته و گفته، مشکلات صندوق بازنشستگی مربوط به دهه‌های گذشته است که روی هم انباشته شده و حال به بحرانی برای صندوق تبدیل شده است. نعمت الله ترکی با اشاره به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اظهار کرده که ۹ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۱ برای این موضوع درنظر گرفته شده بود و دولت سهام شرکتی را برای این موضوع به صندوق واگذار کرد که در تلاشیم با نقد شدن این سهام متناسب‌سازی را عملیاتی کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا قبل از شهریور سال ۱۴۰۲، باقیمانده طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اجرایی شود.

براساس اظهارات ترکی درباره مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش، اصلاحات و دریافتی ۶۸۲ هزار نفر در حوزه رتبه‌بندی جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش انجام شده و امیدواریم که تمام مطالبات سه گروه آموزش و پرورش تا پایان مرداد پرداخت شود. به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به اینکه صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ای مانند تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه گردشگری زیرساخت‌های بزرگی در اختیار دارند، با آغاز طرح جدید از مرداد امسال، بازنشستگان با پرداخت ۲۰ درصدی هزینه‌های سفر و بازپرداخت بلندمدت ۸۰ درصد دیگر هزینه‌ها، از خدمات این حوزه بهره‌مند خواهند شد.

 

 

دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی (بازنشسته کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان) در این پست با آموزش مرحله به مرحله نحوه دریافت فیش حقوق بازنشستگان کشوری، تامین اجتماعی، لشکری و فرهنگیان در خدمت شما مستمری بگیران عزیز هستیم. برای مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان کشوری وارد آدرس https://services.sabasrm.ir/fish/Default.aspx شوید و اطلاعات خواسته شده را پر کنید. در صفحه بعدی می توانید فیش حقوقی خود رو مطابق ماه انتخابی مشاهده کنید. برای چاپ فیش حقوقی بازنشستگی خود روی دکمه چاپ فیش کلیک کنید یا به صورت فایل pdf ذخیره کنید.

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی

شماره دفتر کل (اگر نمیدانید پایین ویدیو را بخوانید)
کد ملی
شماره حساب

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

نحوه دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته، مانند سایر بازنشستگان در ارگان های دیگر، شامل مراحل یکسانی است که در ادامه به بررسی جزئیات هر کدام پرداخته ایم.

فرهنگیان عزیز برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق درج شماره دفتر کل، شماره حساب و کد ملی امکان پذیر است.

فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته نیز می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی با مراجعه به سایت cspf.ir امکان پذیر است.

لازم به ذکر است، فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آن ها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد.  بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه مربوطه خود مراجعه نمایند. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته نیز از طریق سایت www.cspf.ir امکان پذیر خواهد بود. در اینجا نحوه مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته را برای شما عزیزان شرح داده ایم.

مراحل مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کد ملی :

  1. مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir
  2. درج شماره دفتر کل ، شماره ملی، شماره حساب و مشخص نمودن تاریخ
  3. کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته پیام خطا نمایش داده شد و موفق به دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته نشده اید، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

سایت دریافت فیش حقوقی فرهنگیان

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، سایت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته www.cspf.ir می باشد. راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی از طریق مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir در این قسمت از مقاله قرار گرفته است تا شما عزیزان با استفاده از راهنمای گام به گام برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی به راحتی اقدام نمایید. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی برای دریافت فیش حقوق، ضروری است کد ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

  1. برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کدملی در ابتدا به سایت صندوق رفاه بازنشستگی مراجعه نمایید.
  2. اطلاعات خواسته شده شامل، شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب را در قسمت مشخص شده درج کنید.
  3. سپس ماه مورد نظر خود را مشخص کنید.

راهنمای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی در این مقاله ارائه داده شده است. بازنشستگان برای دریافت فیش حقوقی خود با استفاده از کد ملی باید به سایت سامانه صندوق بازنشستگی کشوری مراجعه نمایند. در صورتی که هنگام دریافت فیش حقوق پیام خطا نمایش داده شد، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید. راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی در ادامه ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

نحوه مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی 

بازنشستگان به منظور دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی باید در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند. ورود به سایت صندوق بازنشستگی کشوری www.cspf.ir و دریافت فیش حقوقی از طریق درج شماره دفتر کل، شماره حساب و کدملی امکانپذیر است.

حکم حقوقی بازنشستگان در سایت صندوق cspf.ir قابل مشاهده و دریافت است. شما عزیزان جهت دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته می توانید از طریق سایت صندوق به آدرس cspf.ir استفاده نمایید. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کدملی با مراجعه به سایت cspf.ir امکانپذیر است.

لازم به ذکر است، فیش حقوقی فقط برای دستگاه هایی که حقوق بازنشستگان آنها به طور مستقیم از طرف صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود و همچنین برای دستگاه هایی که در طرح پرداخت مستقیم حقوق صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند صادر می گردد .  بازنشستگان سایر دستگاه ها جهت دریافت فیش حقوقی باید به دستگاه متبوع خود مراجعه نمایند.

چگونگی دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی

به منظور آگاهی بیشتر کاربران، نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی به صورت گام به گام در ادامه بیان شده است. بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری مشمولین می توانند از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت که لیست آنها در سایت صندوق می باشد، فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

قبل از ورود به سامانه و دریافت فیش حقوقی بازنشستگی توجه داشته باشید که اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فیش استفاده می نمایید، تیک Background graphics خورده باشد و Headers and footers تیک نداشته باشد.

اگر از مرورگر google Chrome برای برای چاپ فیش استفاده می نمایید چنانچه آرم صندوق در صفحه پیش نمایش ، نمایش داده نشد دکمه Cancle را زده و دکمه چاپ را مجددا بزنید.

مراحل دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته از طریق کد ملی :

  1. مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir
  2. درج شماره دفتر کل ، شماره ملی، شماره حساب و مشخص نمودن تاریخ
  3. کلیک بر روی گزینه مشاهده فیش

چنانچه هنگام دریافت فیش حقوقی پیام خطا نمایش داده شد و موفق به دریافت فیش حقوقی خود نشده اید، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریت های صندوق بازنشستگی  مراجعه فرمایید.

آموزش دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی

راهنمای تصویری دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کد ملی از طریق مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir در ادامه بیان شده است. مستمری بگیران صندوق بازنشستگی برای دریافت فیش حقوق، ضروری است کد ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند.

  • برای دریافت فیش حقوقی با کدملی در ابتدا به سایت صندوق رفاه بازنشستگی مراجعه نمایید.
  • اطلاعات خواسته شده شامل، شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب را در قسمت مشخص شده درج کنید.
  • سپس ماه موردنظر خود را مشخص کنید.
  • در انتها بر روی گزینه “مشاهده فیش” کلیک کنید:

 

شماره دفترکل: شماره دفتر کل فقط مربوط به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری بوده و خدمات قابل ارائه در سایت نیز که بر مبنای شماره دفتر کل ارائه می شود فقط مربوط به این افراد می باشد. شماره دفترکل شماره ای است که در هنگام بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشسته اختصاص داده می شود.

نحوه مشاهده فیش حقوقی ماه های قبل  صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir

نحوه مشاهده فیش حقوقی ماه های قبل  صندوق بازنشستگی کشوری cspf.ir به صورت زیر است:

در حال حاضر امکان مشاهده فیش حقوقی ماه جاری و ماه های قبل (به مدت ۱۲ ماه) وجود دارد و ضمنا پیشنهاد می شود بازنشستگان در هر ماه پس از مشاهده فیش حقوقی آن را ذخیره نمایند . (با استفاده از کلید سمت راست ماوس روی فیش حقوقی و انتخاب گزینه Save picture as)

واریز حقوق آبان فرهنگیان با مزایای رتبه بندی و ترمیمی همکاران عضو صندوق بازنشستگی کشوری یا همان خدمات درمانی به قرار زیر است:

  1. برقراری مزایای رتبه بندی از مورخ اول فروردین ۱۴۰۲ به میزان ۸ ماه یعنی مبلغ افزایش رتبه بندی ضربدر ۸
  2. برقراری مبلغ ترمیمی دولت به میزان ۱۰/۰۵۹/۰۰۰ ریال از هفتم مهر ماه ۱۴۰۲
  3. افزایش حق عایله مندی به مبلغ ۶/۱۱۰/۸۴۲ ریال
  4. افزایش حق اولاد به مبلغ ۲/۱۱۲/۳۹۰ ریال ( برای هر فرزند )
  5. اصلاح کلیه احکام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به بعد تا به امروز
  6. کسر مبلغ علی الحساب به میزان ۳ ماه ( فروردین ، اردیبهشت و خرداد ) با عنوان برگشتی جبرانی در روی فیش همکاران
    توضیح اینکه چون ۹ ماه علی الحساب دریافت کردید و فعلا با کل احکام کاری نداریم ۶ ماه از ۹ ماه مربوط به ۱۴۰۲ بوده و این ماه فقط ۳ ماه برگشت داده میشود .
  7. افزایش مالیات چون سیستم بصورت اتوماتیک از مبلغ جمع پرداختی ۴۰ میلیون ریال ( سقف معافیت مالیات ) را کسر و از مانده بقیه ۱۰ درصد در شهر و ۵ درصد در روستا ( فقط منطقه – روستاهای ناحیه دو ضریب محرومیت ندارند ) کسر میکنند .
  8. کسر مقرری ماه اول : افزایش مبلغ رتبه بندی و ترمیمی ( طبق قانون اولین افزایش به صندوق بازنشستگی واریز میگردد ).
  9. افزایش حق بیمه سرانه به میزان ۲ درصد حقوق مشمول ( چند بند از احکام نه کل حکم ) و ۲ درصد کل معوقات از اول سال تا امروز
  10. افزایش مبلغ صندوق بازنشستگی به میزان ۹ درصد حقوق مشمول و ۹ درصد کل معوقات از اول سال تا امروز
  11. افزایش مبلغ صندوق ذخیره فرهنگیان ( ۳ ، ۴ ، ۵ ) درصد و به همان میزان معوقات از اول سال تا امروز/

راهنمای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی در این مقاله ارائه داده شد. فرهنگیان بازنشسته برای دریافت فیش حقوقی خود می توانند در زمان مقرر به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.cspf.ir مراجعه نمایند و پس از درج اطلاعات خواسته شده فیش حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند اما در صورتیکه هنگام دریافت فیش حقوق پیام خطا نمایش داده شد، با در دست داشتن مدارک لازم به مدیریتهای صندوق بازنشستگی مراجعه فرمایید.

در ضمن، وظیفه بگیران باید شماره دفتر کل بازنشسته و شماره ملی و شماره حساب خود را وارد نمایند. در صورت بروز مشکل برای دریافت فیش حقوقی خود می توانید با مشاوران مجموعه به شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول در رابطه با فیش حقوقی

برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان با کدملی به چه سایتی مراجعه کنیم؟

بازنشستگان با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری ، می توانند می توانند فیش حقوقی خود را با کد ملی دریافت نمایند.

نحوه دریافت فیش حقوقی بازنشستگان از طریق کد ملی چگونه است؟

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته با کد ملی در این مقاله شرح داده شده است.

اطلاعات لازم برای دریافت فیش حقوقی بازنشستگان چیست؟

شماره دفتر کل، شماره ملی و شماره حساب برای دریافت فیش حقوقی لازم است.

راهنمای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir در این مقاله ارائه داده شده است. بدین منظور لازم است فرهنگیان شاغل و بازنشسته، به صورت غیرحضوری، در زمان مقرر به سایت فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir مراجعه نمایند و فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

راهنمای ورود به سامانه و دریافت فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش از طریق سامانه my. medu.ir در این مقاله ارائه داده شده است. با ما در مشاور گروپ همراه باشید.

my medu.ir

سامانه my medu.ir سامانه رسمی وزارت آموزش و پرورش است که به عنوان پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش شناخته می شود. در این سامانه خدمات الکترونیک فرهنگیان my medu.ir ، خدمات الکترونیک دانش آموزان و خدمات الکترونیک عموم ارائه می شود.

خدمات الکترونیک فرهنگیان سامانه my .medu.ir به شرح زیر می باشد:

  • my.medu.ir فیش حقوقی
  • دریافت my.medu.ir حکم کارگزینی
  • خلاصه سوابق
  • پیش نویس ابلاغ
  • رتبه بندی فرهنگیان
  • ضمن خدمت
  • درخواست صدور کارت پرسنلی
  • درخواست گواهی کسر از حقوق my.medu ir
  • گواهی حقوق
  • درخواست نقل و انتقال
  • ارزشیابی سالانه
  • آزمون اعزام به خارج
  • رزرو خانه معلم my medu.ir

فیش حقوقی فرهنگیان

فیش حقوقی فرهنگیان چیست؟ در فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش حقوق و مزایای فرهنگی، وضعیت و مبلغ معوقه به همراه اطلاعات وام هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید یا کسری ها و بدهی های فرهنگی شامل مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی می شود، درج می گردد.

معلمان و دبیران گرامی به منظور دریافت فیش حقوقی فرهنگیان لازم است با به همراه داشتن اطلاعاتی از قبیل کد ملی و شماره پرسنلی، به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مراجعه نمایند. به منظور تسهیل دسترسی فرهنگیان، فیش حقوقی معلمان در سال های اخیر به صورت اینترنتی ارائه می شود. لازم به ذکر است، فرهنگیان جهت اخذ فیش حقوقی خود به صورت حضوری نیز می توانند اقدام نمایند.

سامانه my.medu.ir به منظور دریافت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش به صورت غیرحضوریو مختص معلمان استخدام آموزش و پروش در مدارسش دولتی راه اندازی شده است و با نحوه دریافت فیش حقوقی مدارس غیر دولتی کاملا متفاوت خواهد بود.

ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان

راهنمای ورود به سایت فیش حقوقی فرهنگیان فرهنگیان آموزش و پرورش my.medu ir در ادامه بیان شده است. قبل از ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir ، باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

استفاده از نرم افزار و یا سایت‌های غیر رسمی جهت دریافت فیش حقوقی غیرمجاز بوده و مسئولیت تبعات ناشی از آن بر عهده کاربر می‌ باشد. دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی، کد ملی امکان پذیر بوده و تنها مرجع رسمی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان سایت my.medu.ir می‌ باشد.

کاربرانی که از سایت‌ها یا نرم افزار های دیگر برای دریافت فیش حقوقی خود استفاده نموده‌ اند سریعتر نسبت به تغییر رمز خود اقدام نمایند.

راهنمای ورود به سایت فیش حقوقی معلمان آموزش و پرورش:

  • مراجعه به نشانی اینرنتی : my medu.irسایت فیش
  • درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور دلخواه که در زمان نام نویسی ثبت کرده بودید.
  • وارد نمودن عبارت امنیتی در کادر مربوطه
  • کلیک بر روی گزینه “ورود”

در گام بعدی پس از مشخص کردن سال و ماه مورد نظر، بر روی نمایش فیش کلیک کنید.

در صورت فراموشی رمز عبور همگام یا رمز عبور سایت رتبه بندی برای ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my medu ir ، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ به شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ دریافت نمایید. ما همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با mymedu.ir هستیم. حتی در روزهای تعطیل هم می توانید با ما تماس بگیرید.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی

در سامانه fish medu.ir امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی فراهم شده بود و فقط کافی بود در کادرهای مشخص شده کد پرسنلی، کد ملی و رمز عبور خود را وارد می کردید.

 

اما در راستای یکپارچه سازی سامانه های فرهنگیان آموزش و پرورش، سامانه my medu.ir  پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش ایجاد و معرفی شد. یکی از خدمات اصلی مای مدیو به فرهنگیان، دریافت فیش حقوقی و حکم کارگزینی است که برای دریافت آن ها کافیست به سایت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir مراجعه نمایید.

البته با توجه به تغییرات سایت مای مدیو نسبت به سامانه های قبلی، دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی میسر است و با استفاده از کد پرسنلی نمی توانید فیش حقوق خود را دریافت نمایید. در ادامه راهنمای تصویری نحوه دریافت فیش حقوقی معلمان و فرهنگیان شاغل را با هم بررسی می کنیم.

فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی my medu.ir

برای دریافت فیش حقوق فرهنگیان با کد ملی my medu.ir ، ابتدا باید به صفحه اصلی سامانه ورود کرده و سپس به دو طریق ۱- استفاده از کدملی و رمز ۲- استفاده از درگاه دولت، وارد سامانه شده و فیش حقوقی را مشاهده نمایید. در سال های گذشته با مراجعه به  fish medu ir فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی قابل دریافت بود و بسیاری از فرهنگیان و معلمان هنوز برای دریافت فیش حقوق خود این آدرس اینترنتی را جستجو می کنند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره حساب

آیا امکان دریافت فیش حقوقی فرهنگیان با شماره حساب وجود دارد؟ خیر، امکان دریافت فیش حقوقی معلمان از طریق شماره حساب وجود ندارد. معلمان آموزش و پرورش برای دریافت فیش حقوقی خود یا باید به سامانه my.medu.ir مراجعه نموده و با استفاده از کد ملی و رمز عبور my medu.irسایت فیش، فیش حقوقی خود را دریافت کنند، یا باید به صورت حضوری اقدام نمایند.

فراموشی رمز عبور سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه فیش حقوقی فرهنگیان نگران نباشید. سامانه my .medu.ir امکان بازیابی رمز عبور را فراهم کرده است. برای این کار باید پس از ورود به سامانه،ابتدا در بخش انتخاب نقش گزینه فرهنگی را انتخاب نمایید

بخش های فیش حقوقی فرهنگیان

در ادامه به بیان توضیحاتی در رابطه با بخش های فیش حقوقی فرهنگیان my medu ir پرداخته ایم.

  1. حقوق و مزایای فرهنگی: برای مشاهده میزان دریافتی خود در ماه جاری به بخش “حقوق و مزایای فرهنگی” مراجعه نمایید.
  2. معوقه: این بخش شامل مبالغ معوقه در صورت وجود می شود.
  3. وام: برای مشاهده وام هایی که از آموزش و پرورش دریافت کرده اید ، می توانید به این بخش my. medu.ir مراجعه کنید.
  4. کسری ها و بدهی های فرهنگی: این بخش شامل مبالغ کسری ماهیانه بابت وام دریافتی می شود.

فیلم آموزشی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir

در این بخش فیلم آموزشی دریافت فیش حقوقی فرهنگیان my medu.ir را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم. کافیست روی تصویر زیر کلیک کرده و آن را مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 


افزایش حقوق بازنشستگان کشوری مرداد ۱۴۰۲, حقوق مرداد ۱۴۰۲ بازنشستگان کشوری کی واریز میشه, حقوق مرداد ۱۴۰۲ بازنشستگان کشوری کی واریز میشود, حقوق مرداد بازنشستگان کشوری, حقوق مرداد بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲, حقوق مرداد بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ کی واریز میشود, حقوق مرداد بازنشستگان کشوری کی پرداخت میشود, حقوق مرداد بازنشستگان کشوری کی واریز میشه, حقوق مرداد ماه ۱۴۰۲ بازنشستگان کشوری کی واریز میشود, حقوق مردادماه ۱۴۰۲ بازنشستگان کشوری کی واریز میشود, حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری, حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲, حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ کی واریز میشود, حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری کی پرداخت میشود, حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری کی واریز میشود, حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری۱۴۰۲, زمان واریز حقوق مرداد بازنشستگان کشوری۱۴۰۰, زمان واریز حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲, واریز حقوق بازنشستگان کشوری مرداد ۱۴۰۲, واریز حقوق مرداد بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲, واریز حقوق مردادماه بازنشستگان کشوری

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

تایتان

۳۰ مرداد ۱۴۰۲


بابا خجالت بکشید ارزه ندارید بدین دست دولت هرماه هی یک ماه عقب می‌اندازید مگه مرزض دارید به مردم دروغ میگید باید حتما رهبری بیاد وسط تا از اذیت کردن مردم دست بردارید خجالت بکشید وعده روغ شده کارشما این همه دم دستگاه پولها را کجا می‌فرستید بازرسی داره چیکار میکنه شما را آزاد گذاشته بسته دیگه تاکی

نظرات بسته شده است