۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳

حضور عوامل سریال«موج اول»در برنامه«سریالیست»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نقل از روابط عمومی برنامه، “سریالیست” پس از وقفه‌ای یک ماهه امشب، ۲۳ دی ماه به شکل زنده به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. در این قسمت مجری برنامه، میزبان کارگردان و بازیگر سریال “م...

حضور عوامل سریال«موج اول»در برنامه«سریالیست»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،نقل از روابط عمومی برنامه، “سریالیست” پس از وقفه‌ای یک ماهه امشب، ۲۳ دی ماه به شکل زنده به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. در این قسمت مجری برنامه، میزبان کارگردان و بازیگر سریال “موج اول” است.

محسن قصابیان، بازیگر و سید سجاد حسینی، کارگردان این مجموعه تلویزیونی از مهمانان اولین بخش از برنامه هستند. همچنین سعید کمانی، تهیه‌کننده “موج اول” به صورت تلفنی با پدرام کریمی گفت و گو می‌کند.

در بخش نوستالژی “سریالیست”، جمشید گرگین، بازیگر پیشکسوت نیز مهمان برنامه است و از آثار خاطره‌انگیزی می‌گوید که در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

پرونده این هفته به سریال‌های استانی اختصاص دارد و یزدان فتوحی در گفت‌وگو با مجری “سریالیست” به آثار ماندگاری می‌پردازد که در سیمای استان‌ها تولید شده است.

به گزارش ایسنا، برنامه “سریالیست” به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی با اجرای پدرام کریمی، کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار