۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷

حسن روشن از خجالت استقلالی ها درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسن روشن در مراسم افطاری سردار رویانیان نکاتی از دربی سال ۱۳۵۲ گفت که برای ذهن فوتبال امروز باور نکردنی و خاطره انگیز جلوه می‌کند، مطالبی که نشان دهنده شعور و معرفت وصف ناشدنی بازیکنان و مدیران گذ...

حسن روشن از خجالت استقلالی ها درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، حسن روشن در مراسم افطاری سردار رویانیان نکاتی از دربی سال ۱۳۵۲ گفت که برای ذهن فوتبال امروز باور نکردنی و خاطره انگیز جلوه می‌کند، مطالبی که نشان دهنده شعور و معرفت وصف ناشدنی بازیکنان و مدیران گذشته فوتبال ایران بوده است.

حسن روشن از تاج گلی می‌گوید که پرویز خسروانی فقید، مدیر سابق باشگاه تاج برای مرحوم علی عبده، مدیر سابق باشگاه پرسپولیس فرستاد! آن هم فردای روز شش تایی‌ها…

حسن روشن در این باره گفت: در روزهایی که برخی مدیران استقلال و پرسپولیس و اطرافیان آنها در سیستم مدیریتی برای هم کری‌های سخیف می‌خوانند، مرور این اتفاق جذاب قطعا خالی از لطف نیست، این که مدیران این ۲ باشگاه تا چه اندازه صاحب سطح فرهنگی بالا بوده‌اند. پرویز خسروانی فقید فردای شش تایی‌ها برای علی عبده تاج گل فرستاد.

حسن روشن در پایان گفت: وقتی بازیکنان تیم تاج بعد از دریافت شش گل از پرسپولیس از نظر روحی، دلشکسته و ناراحت بودند، بازیکنان تیم پرسپولیس، به سراغ آنها رفتند. آنها به جای این که مثل دربی‌های امروز، بعد از یک برد ۱-۰ چنان شادی کنند که انگار فینال جام جهانی را برده‌اند، بازی را ۶-۰ برده بودند اما بعد از شادی مختصر سراغ بازیکنان تیم تاج رفته و به آنها دلداری دادند و حتی بازیکنانی را که از زور ناراحتی روی زمین نشسته یا دراز کشیده بودند را از روی زمین بلند کردند!

منبع: طرفداری

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار