۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱

حرکت در جهت برندسازی تولیدات مشاغل خانگی در بسیج سازندگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، معاصر سرهنگ محمود داودآبادی در حاشیه برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات خانگی در مجموعه تاریخی گنبد سبز، با اشاره به اینکه نمایشگاه محصولات خانگی با محوریت صندوق‌های قرض‌الحسنه توسط بانوان کارآفرین ایف...

حرکت در جهت برندسازی تولیدات مشاغل خانگی در بسیج سازندگی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،

معاصر سرهنگ محمود داودآبادی در حاشیه برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات خانگی در مجموعه تاریخی گنبد سبز، با اشاره به اینکه نمایشگاه محصولات خانگی با محوریت صندوق‌های قرض‌الحسنه توسط بانوان کارآفرین ایفا شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت از تولیدات خانگی راه‌اندازی شده و در تلاش هستیم این نمایشگاه را تا پایان سال در نقاط مختلف استان برپا کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی به دنبال توسعه مشاغل کوچک خانگی و مشاغل زودبازده است، گفت: یکی از معضلات این کارگاه‌ها موضوع به بازار رسانی محصولات است که در تلاشیم با راه‌اندازی چنین نمایشگاه‌هایی به این موضوع کمک کرده و در ادامه نیز کسانی که در عرصه‌های مشترک فعالیت می‌کنند در چنین نمایشگاه‌هایی تبادل تجربه کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم ادامه داد: همچنین ما به شبکه‌سازی این تولیدکنندگان خرد کمک کرده و دوره‌های آموزشی برای ارتقا کیفی و کمی تولیداتشان و همچنین برندسازی محصولات که بسیار مقوله مهمی بوده برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ غرفه عرضه محصولات خانگی در مجموعه تاریخی گنبد سبز اقدام به عرضه تولیدات خانگی مبادرت می‌کنند، افزود: این مشاغل به همت صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم یار که هدفشان اشتغال‌زایی بوده رقم خورده است و بسیج سازندگی با ارائه مشاوره، آموزش و در نهایت اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به حمایت از بانوان کارآفرین مبادرت می‌کند.

داودآبادی با تأکید بر اینکه هیئت‌علمی متشکل از اساتید دانشگاهی حوزه اقتصاد و اشتغال در معاونت اشتغال بسیج سازندگی به امر هدایت و مشاوره متقاضیان راه‌اندازی کسب‌وکارهای خانگی مبادرت می‌کنند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در مناطق روستایی و شهری به پایگاه‌های مقاومت بسیج مراجعه و با عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم یار از تسهیلات این صندوق‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود اقدام کنند

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط