۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰

حرف های خیلی جالب عیسی آل کثیر درباره پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ابسنا، عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی سرخپوشان مقابل گل گهر و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی اظهار کرد: ۵،۶ بازی قبل به‌ هم قول دادیم که همه بازی‌ها را ببریم و امروز هم باوجود بازی سنگین در نها...

خبر مهم پرسپولیس | روزهای بد نقل و انتقالاتی پرسپولیس رقم خورد / جدایی مهاجم سرخ پوش از صف یحیی و رضا خان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ابسنا، عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی سرخپوشان مقابل گل گهر و صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی اظهار کرد: ۵،۶ بازی قبل به‌ هم قول دادیم که همه بازی‌ها را ببریم و امروز هم باوجود بازی سنگین در نهایت خدا را شکر پیروز شدیم.

او ادامه داد: گل زدن من تلاش همه بازیکنان تیم است و خدا را شکر که بازی‌ها را می‌بریم.

آل‌کثیر در پاسخ به سوالی درباره روزهای سختی که گذراند، عنوان کرد: توضیح درباره روزهای سختم یک ساعت زمان می‌برد اما باید بگویم هیچوقت امیدم را از دست ندادم. انسان همیشه به امید زنده است. من هر جا که فکر کنید تمرین کردم. زمین خاکی، آسفالت و هر جا که فکرش را نمی‌کنید تمرین کردم. هدف داشتم و خدا را شکر با زحمت کادرفنی و هم تیمی‌هایم نتیجه‌اش را می‌بینم.

او در پایان درباره ادامه رقابت‌های جام حذفی بیان کرد: برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد با چه حریفی مواجه شود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط