۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

حرف سنگین رضا درویش به استقلال خبرساز شد / قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با پیروزی بر حریف مدعی/ نقل و انتقالات پرسپولیس به تعویق افتاد؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، حرف سنگین رضا درویش به استقلال خبرساز شد / قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با پیروزی بر حریف مدعی/ نقل و انتقالات پرسپولیس به تعویق افتاد؟! رضا درویش پس از صعود پرسپولیس به فینال گفت...

نقل و انتقالات پرسپولیس | اولین نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس توسط رضاخان قطعی شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از همشهری، حرف سنگین رضا درویش به استقلال خبرساز شد / قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی با پیروزی بر حریف مدعی/ نقل و انتقالات پرسپولیس به تعویق افتاد؟! رضا درویش پس از صعود پرسپولیس به فینال گفت: تیم ما مقابل هوادار بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در ۱۰ دقیقه اول به دو گل رسیدیم اما ابه نظرم تیم حریف را دست کم گرفتند اما در نهایت پیروز شدیم. با اندیشه معاصر همراه باشید.

وی ادامه داد: هواداران منتظر یک فینال و جام دیگر هستند. آماده هستیم تا در دیدار فینال هم به پیروزی برسیم و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهیم داد.

درویش در مورد اظهارات اخیر استقلالی ها برای تعیین داور خارجی گفت: این را باید خودشان جواب بدهند. ما هم ابتدای فصل از داوری لطمه خوردیم اما صدایمان در نیامد.

وی در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس هم گفت: باید صبر کنیم تا ببینیم شرایط چه می شود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار