۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸

حرفهای عجیبترین تعویضی این فصل پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳،احمد گوهری که در دقیقه ۸۳ دیدار هفته پایانی پرسپولیس برابر نساجی وارد زمین شد، پس از قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم. بیشتر از این خوشحالم که توانستیم کمی ه...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ورزش۳،احمد گوهری که در دقیقه ۸۳ دیدار هفته پایانی پرسپولیس برابر نساجی وارد زمین شد، پس از قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم. بیشتر از این خوشحالم که توانستیم کمی هواداران و مردمی که دوره سختی را گذراندند، خوشحال کنیم. لیاقت آنها خیلی زیاد است و از آنها ممنونیم.

او ادامه داد: به هوادارانی که واقعا حمایت کردند، خیلی تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم لیاقت این قهرمانی را داشتیم و با تمام وجود حق‌مان بود. خیلی تبریک می‌گویم و امیدوارم دل آنها شاد شده باشد.

او درباره ورودش به زمین در این مسابقه گفت: انتظار این اتفاق را نداشتم و سورپرایز شدم. این نتیجه اعتماد کادرفنی و رفاقت من و علی است‌. از آنها خیلی ممنونم.

گوهری با ابراز خوشحالی از حضور در‌ جمع سرخپوشان عنوان کرد: شخصیت من اینطور است که خیلی آرام هستم و چیزی بروز نمی‌دهم اما خیلی خوشحالم و باعث سعادت و افتخارم است که در پرسپولیس بزرگ هستم. فکر نمی‌کنم تیمی بزرگتر از پرسپولیس باشد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط