۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵

حالا منچسترسیتی بوی خون را حس کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳، تساوی شب گذشته آرسنال برابر ساوتهمپتون به این معناست که آنها حالا تنها پنج امتیاز بیشتر از سیتی دارند و این در حالی است که سیتی دو بازی کمتر از این تیم انجام داده است. آرسنال تحت...

حالا منچسترسیتی بوی خون را حس کرده است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳، تساوی شب گذشته آرسنال برابر ساوتهمپتون به این معناست که آنها حالا تنها پنج امتیاز بیشتر از سیتی دارند و این در حالی است که سیتی دو بازی کمتر از این تیم انجام داده است.

آرسنال تحت فشار شدیدی در کورس قهرمانی قرار گرفته و حالا در سه بازی متوالی برابر لیورپول، وستهم و ساوتهمپتون امتیاز از دست داده که انگیزه شاگردان پپ گواردیولا را بیشتر کرده است.

توپچی‌ها از سال ۲۰۰۴ تا به حال موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نشده‌اند و این فصل بهترین فرصت برای شکستن این طلسم طولانی مدت بود اما این شرایط کار را برای آنها سخت کرده است.

نویل پس از تساوی ۳-۳ شب گذشته آرسنال به اسکای اسپورت گفت:« شاید بسیاری این انتظار را نداشتند که آرسنال در این بازی نتواند به پیروزی برسد. آنها باید این موضوع را از ذهن‌شان دور کنند که با تیمی در قعر جدول و در منطقه سقوط بازی می‌کنند.»

او با اشاره به اهمیت بازی این تیم برابر منچسترسیتی اظهار داشت: «حالا همه چیز به روحیه آنها بستگی دارد. باید مطمئن شوند که به خوبی استراحت می‌کنند، چه کارهایی انجام می‌دهند و از خودشان مراقبت می‌کنند اما نباید فراموش کرد که سیتی هم شانس زیادی دارد چون در خانه بازی می‌کند. مشکل اصلی اینجاست که آرسنال جدیدا خیلی گل می‌خورد و منچسترسیتی با تجربه حالا بوی خون را احساس کرده است.»

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط