۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰

جواب رد یحیی گل محمدی این ستاره را استقلالی کرد؟(۱۰ خرداد ۱۴۰۱)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، محمد نادری که هم تجربه حضور در استقلال را داشته و هم پرسپولیس تا تبدیل به یک یاغی در فوتبال ایران شود. این چالشی است که بازیکنان معدودی جرات تجربه کردنش را داشته اند و مع...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، محمد نادری که هم تجربه حضور در استقلال را داشته و هم پرسپولیس تا تبدیل به یک یاغی در فوتبال ایران شود. این چالشی است که بازیکنان معدودی جرات تجربه کردنش را داشته اند و معمولا هم بعد از آن بارها با سوالی تکراری و آزار دهنده مواجه شده اند؛ سوالی با این مضمون که با وجود بازی در هر دو تیم، واقعا طرفدار کدامیک هستی. نادری برخلاف بعضی از یاغی‌ها که ابایی از معرفی تیم محبوب خود ندارند، ترجیح داد پاسخ این سوال را ندهد.

این مدافع چپ پا که فصل جاری را با آلتای اسپور ترکیه به پایان رساند دوشنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر بود و در پاسخ به این سوال که استقلالی هستی یا پرسپولیسی گفت: «هرکسی بالاخره یک تیم را دوست دارد ولی نمی‌خواهم در این مورد صحبتی انجام دهم.»

او در مورد جدایی از پرسپولیس و حضور در استقلال گفت: «بعضی از چیزها را نمی‌توانم بگویم. دو سال بود که در این مورد صحبت نکردم و اگر می‌شود الان هم نکنم. شرایط به گونه‌ای بود که باید از پرسپولیس جدا می‌شدم.»

اما شاید برای برخی‌ها این سئوال به وجود آمده باشد که محمد نادری درخصوص چه ماجرایی در پرسپولیس صحبت نکرده است؟ محمد نادری یک فصل و نیم در تیم پرسپولیس عضویت داشت و با این تیم دو قهرمانی لیگ برتر و یک جام حذفی را کسب کرد. این بازیکن چپ پا با تیم کورتریک بلژیک قرارداد داشت و درآن مدت به صورت قرضی در تیم پرسپولیس حضور داشت و یحیی گل محمدی نیز خواهان تمدید حضورش در این تیم شد اما…

محمد نادری تابستان سال ۱۳۹۹ حاضر نشد با مدیران باشگاه پرسپولیس روبرو شود و مذاکره کند. ازباشگاه اصرار بود و از محمد نادری انکار و درنهایت یحیی گل محمدی تصمیم به خرید سعید آقایی گرفت. وقتی این خبر به گوش محمد نادری رسید این بار جواب تماس پرسپولیسی‌ها را داد اما یک شرط گذاشت: «باید خودم با آقا یحیی جلسه بگذارم و خودم از او برای فیکس شدن تضمین بگیرم!»

محمد نادری پس از درخشش در پرسپولیس تلاش می‌کرد ضمن دعوت به تیم ملی به مهره‌ای فیکس در تیم ایران تبدیل شود و این مستلزم فیکس بازی کردن در باشگاه خودش بود. یحیی گل محمدی وقتی این خواسته محمد نادری را شنید به شدت با ملاقات خصوصی با او مخالفت و اعلام کرد او برای فیکس شدن باید با سعید آقایی رقابت کند. همین مخالفت یحیی گل محمدی باعث شد آبان ماه سال ۱۳۹۹ محمد نادری در اقدامی عجیب راهی استقلال شود اما با وجود نمایش خوب در این تیم باز هم نتوانست پیراهن تیم ملی ایران را بپوشد. احتمالا منظور محمد نادری از ناگفته‌های پرسپولیس همین مسئله و مخالفت یحیی گل محمدی با جلسه خصوصی با خودش بوده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

علی

۱۲ خرداد ۱۴۰۱


لنگ جام ندیده? حتی اندازه پاس همدان هم نیست?? بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامه?‍♂️?‍♂️?? دقیقا اززمان دایناسورها وغارنشین ها?? بهتره هیچی نگیدوگرنه ایرالکووصنعت نفت وسپاهان پیداشون میشه??? الهلال واولسان هیوندای وکاشیماآنتلرز بماند??? زنده بادشاه فرهادواستقلال که پرافتخارترین تیم آسیاست فقط اس اس ????????????

فینال لیگ قهرمانان ندیده?

۱۲ خرداد ۱۴۰۱


شما هروقت یک چهارم لیگ قهرمانان رو دیدی بیا نظر بده. اگه به قدیم ندیمائه که ماهم شش تا بهتان چپاندیم و قهرمان جام در جام آسیا شدیم اونم باحضور تیمهای قدر آسیا مثل الاتحاد وتیمهای ژاپنی و کره ای و...نه چهار جانبه امجدیه و محمدان بنگلادش و پنجاب پاکستان.الان چی دارین؟اون چهارجانبه به اندازه جام شهدای خودمانم نمی ارزید.جام شهدا حداقل پرسپولیس کبیر توش بود امسالم ابر وبادو مه وخورشیددست به دست دادند تا پرسپولیس جام نگیره که بعداز یک دهه جام دیدین????? پس مودب باش و مثل یک بچه خوب بشین ودیگه درباره سرورت نظر نده.باشه عموجونی!

کیسه فینال لیگ قهرمانان ندیده?

۱۲ خرداد ۱۴۰۱


ایندفعه درباره سرورت حرف بزنی به الونگا و الدحیل و السد میگم بیانا??????

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار