۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹

جنگ رئال مادرید و منچسترسیتی برای جذب این ستاره

باشگاه لیورپول دیگر شانس زیادی در جذب جود بلینگام، ستاره دورتموند، برای خودش قائل نیست.

رئال مادرید

درخشش بلینگام در ترکیب دورتموند و تیم ملی انگلیس باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند.

پارس فوتبال نوشت: رقابت اصلی بین لیورپول و رئال مادرید شکل گرفت که هر دو مشتاق به خدمت گرفتن این بازیکن بودند. گفته می‌شد که خانواده این بازیکن علاقه زیادی به پیوستنش به لیورپول دارند اما خود او دوست دارد پیراهن رئال مادرید را به تن کند.

با این حال طولی نکشید که منچسترسیتی هم به جمع این دو باشگاه اضافه شد تا رقابت برای خرید او در تابستان سال آینده جدی شود و پیشنهادهای هنگفتی به دست مدیران دورتموند برسد.

در حالی که بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و آلمانی تا چند روز قبل لیورپول را مدعی اصلی جذب بلینگام می‌دانستند و گفته شده بود که یورگن کلوپ از مدیران این باشگاه خواسته که او را در اولویت نقل و انتقالات قرار دهند اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

اتلتیک خبر داده که حالا رقابت اصلی بین رئال و سیتی است و لیورپول توانایی همراهی با این دو باشگاه در این رقابت را ندارد و به همین دلیل دیگر شانس زیادی برای خودش قائل نیست.

قرارداد فعلی این ستاره ۱۹ ساله با دورتموند تا ژوئن ۲۰۲۵ ادامه دارد و با توجه به این که او بند فسخی در قراردادش ندارد، مدیران دورتموند اجباری برای فروش او نخواهند داشت و تنها در صورتی حاضر به انجام این کار هستند که پیشنهاد قابل توجهی دریافت کنند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار