۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲

جنگ دستکش ‌ها از فاصله ۱۰۰ متری در دربی شماره ۱۰۰/ رقابت ۲ دروازه‌بان ملی پوش در رقابت سنگین پرسپولیس و استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، شکی وجود ندارد گلرها در دربی شماره ۱۰۰ نقش فوق العاده مهم و تعیین کننده ای دارند. خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند در دربی ۹۹ علیرضا بیرانوند و حسین حسینی ستاره‌های پرسپولیس و استقل...

نقل و انتقالات لیگ برتری به دنبال هایجک فوق ستاره پرسپولیس + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی، شکی وجود ندارد گلرها در دربی شماره ۱۰۰ نقش فوق العاده مهم و تعیین کننده ای دارند. خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند در دربی ۹۹ علیرضا بیرانوند و حسین حسینی ستاره‌های پرسپولیس و استقلال لقب بگیرند اما هیچ یک نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند و حداقل روی یکی از گل‌هایی که خوردند، مقصر بودند.

این دو که جنگ پنهانی نیز با یکدیگر در تیم ملی دارند و گلرهای اول و دوم تیم ایران محسوب می‌شوند، در دیدار رفت استقلال و پرسپولیس گل‌های مشابهی دریافت کردند تا سهم بسزایی در تساوی آن بازی داشته باشند. حالا در آستانه دیدار برگشت دو گلرملی پوش پرسپولیس و استقلال به خوبی می‌دانند کم اشتباه بودن دروازه‌بان چقدر می‌تواند روی نتیجه دربی و حتی سرنوشت قهرمانی تأثیرگذار باشد.

«جنگ دستکش‌ها» شاید یکی از مهم‌ترین جنگ‌های دربی شماره ۱۰۰ باشد که در دو سوی میدان برگزار می‌شود. شاید علیرضا بیرانوند و حسین حسینی برخلاف سایر بازیکنان برخورد فیزیکی با یکدیگر در طول مسابقه نداشته باشند اما جدال بسیار نفسگیری از فاصله حدود ۱۰۰ متری (۱۰۰ تا ۱۱۰ متر اندازه استاندارد طول زمین چمن) با یکدیگر خواهند داشت.

علیرضا بیرانوند در حال حاضر با ۱۴ کلین شیت به همراه حسین پورحمیدی درصدر جدول دروازه‌بان‌های لیگ برتر قرار گرفته و حسین حسینی نیز توانسته است ۱۲ مرتبه در فصل جاری کلین شیت کند.

به نظر شما در دربی شماره ۱۰۰ کدامیک از این دو دروازه‌بان ملی پوش و البته با تجربه می‌تواند کلین شیت کرده و دروازه خود را بسته نگه دارد؟

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار