۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

جنجال در رختکن پرسپولیس قبل از بازی با هوادار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، چند ساعت پیش از اینکه بازی دوم نیمه نهایی جام حذفی آغاز شود، فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای قوانین نقل و انتقالاتی فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد تا سر و صدای زیادی به پا شود. خبر این بیانی...

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، چند ساعت پیش از اینکه بازی دوم نیمه نهایی جام حذفی آغاز شود، فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای قوانین نقل و انتقالاتی فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد تا سر و صدای زیادی به پا شود. خبر این بیانیه و جزئیات آن قبل از اینکه پرسپولیسی‌ها هتل را به سمت ورزشگاه شهید دستگردی ترک کنند به گوش آنها هم رسید و طبیعی بود که از برخی بندهای موجود در آن ناراحت شوند.

یکی از این بندها که پرسپولیسی‌ها را متعجب و حتی عصبانی کرد، ممنوعیت قرار دادن بند پاداش در قرار دادهای فصل آینده بود. اتفاقی که موجب می شود سر و شکل بسیاری از قراردادها برای لیگ بیست و سوم تغییر پیدا کند. بازیکنان پرسپولیس پیش از آغاز مسابقه در داخل رختکن صحبت کوتاهی پیرامون این مسئله داشتند و با انتقاد از تصویب چنین بندی، به جنجال چند ماه قبل اشاره می‌کردند و می‌گفتند: فدراسیون که میخواهد بند حذف پاداش را در قراردادهای ما قرار بدهند چرا یادش رفته که همین چند ماه قبل مشخص شد اعضای هیئت رئیسه خودش بابت پیروزی‌های تیم ملی در جام جهانی برای خودشان پاداش رد کرده بودند و رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای را مد نظر قرار دادند تا از بابت برتری زیر ملی به آن برسد؟

پرسپولیسی ها تاکید داشتند اگر گنجاندن تبصره پاداش حرکت خوبی نیست این کار ابتدا باید در جمع مدیران ارشد خود فدراسیون انجام شود و پس از آن به لیگ برتر برسد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار