۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵

جنجال جدید جواد نکونام در استقلال| استقلال در دردسر بزرگ افتاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرمربی تیم استقلال به منظور ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال ۲.۵ میلیارد تومان از قراردادش کم کرد و بعد از جواد نکونام ۷ بازیکن هم رقم قراردادهای خودرا کاهش دادند تا قرارداد این ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرمربی تیم استقلال به منظور ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال ۲.۵ میلیارد تومان از قراردادش کم کرد و بعد از جواد نکونام ۷ بازیکن هم رقم قراردادهای خودرا کاهش دادند تا قرارداد این بازیکن ثبت و برای بازی جلوی آلومینیوم آماده شود.

گفته می شود این مربی پیش از این هم ۲ میلیارد تومان به باشگاه استقلال برای کاهش قرارداد خود اجازه داده بود. با این حال خبرهای رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است تخفیف جواد نکونام به تیم استقلال بیش از ۴.۵ میلیارد تومان بوده است. برخی منابع خبری مدعی هستند رقم واقعی قرارداد جواد نکونام که در سازمان لیگ ثبت شده است نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان کمتر از عددی است که این مربی با حجت کریمی مدیر وقت باشگاه استقلال توافق کرده بود.

جواد نکونام در مقام سرمربی برای اینکه به نتیجه گیری تیم کمک کند با گذشت از عددی نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان کمک زیادی به استقلال برای رعایت سقف قرارداد کرده است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط