۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

جسد مهرسا ۳ ساله پیدا شد/ اعتراف پسر همسایه به جنایت سیاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، ظهر رورز ۲۰ اردیبهشت اهالی مهدی آباد با دادو فریاد‌های اعضای یک خانواده متوجه گم شدن دختر سه ساله‌ای به نام مهرسا قرار گرفتند. دقایقی بعد با اعلام موضوع به پلیس تحقیقات د...

جسد مهرسا ۳ ساله پیدا شد/ اعتراف پسر همسایه به جنایت سیاه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، ظهر رورز ۲۰ اردیبهشت اهالی مهدی آباد با دادو فریاد‌های اعضای یک خانواده متوجه گم شدن دختر سه ساله‌ای به نام مهرسا قرار گرفتند. دقایقی بعد با اعلام موضوع به پلیس تحقیقات در اینباره آغاز شد. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد او از خانه خارج شده است و دیگر بازنگشته، همچنین هیچ یک از اهالی او را ندیده است.

در حالیکه تحقیقات برای پیدا کردن مهرسا ادامه داشت، با انتشار تصاویر او در فضای مجازی از مردم برای شناسایی و پیدا کردن او کمک خواسته شد.

در حالیکه ۴ روز از گم شدن او می‌گذشت، ساعت ۱۲:۱۵ ظهر روز گذشته، یکی از اهالی خیابان شهید شیری نژاد که در حال shoj  ساختمانش بود، جوشکاری را برای ادامه ساخت و ساز به داخل ساختمان برد، اما ناگهان با کیسه سفیدرنگ مشکوکی روبه رو شد که درون ساختمان افتاده بود. وقتی آن را گشود، صحنه وحشتناکی مقابل چشمانش نمایان شد؛ جسد دختر خردسالی درون کیسه قرار داشت.

مالک ساختمان سراسیمه و هراسان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد، طولی نکشید که نیرو‌های کلانتری محل عازم خیابان شهید شیری نژاد شدند و با مشاهده جسد دختربچه‌ای با پیراهن سفید و شلوار قرمز رنگ مراتب را به بازپرس ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد جسد متعلق به دختر سه ساله‌ای است که چند روز قبل گم شدن او به پلیس اعلام شده است.

در بررسی‌های بیشتر ماموران با رد زنی به پسر ۲۵ ساله همسایه رسیدند و او را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل مهرسا اعتراف و مدعی شد بیمار روانی است و به قصد تجاوز دختر سه ساله را ربوده، اما به خاطر سر و صدای زیاد مهرسا، گلوی او را فشار داده و او را خفه کرده و بعد جسد را در ساختمان در حال ساخت همسایه انداخته است.

بررسی‌های پزشکی قانونی نیز نشان می‌دهد هیچ آثاری از تجاوز به دختر سه ساله وجود ندارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط