۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱

جزئیات پرداخت وام بدون سپرده و کسر از حقوق+ ۳ وام از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون به همه یارانه بگیران

وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان. وام فوری (محدودیت ۳۰۰ میلیون توکن) *بدون کسر حقوق* *براساس مدارک استخدامی* *بدون نیاز به سپرده* * ظرف ۱۵ روز * حتی به شکل صلیب *بدون نیاز به بررسی *فقط با سفته* استهلاک ۲۴ ماهه {۱۵۰ میلیون وام از با...

عیدی کارگران 1403

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان. *بدون کسر حقوق* *براساس مدارک استخدامی* *بدون نیاز به سپرده* * ظرف ۱۵ روز * حتی به شکل صلیب *بدون نیاز به بررسی *فقط با سفته* استهلاک ۲۴ ماهه {۱۵۰ میلیون وام از بانک قرض الحسنه مهریران} اخذ شده است.

۶۰ میلیون وام مسکن بدون اثبات کار با یک چک

«نگین امید» یکی از طرح های تسهیلاتی بانک سپه است که مشتریان این مجموعه می توانند با سپرده قرض الحسنه قرض الحسنه وام پس انداز نسبت به دریافت آن اقدام کنند. سقف وام این طرح ۳۰۰ میلیون تومان است و بدون بهره و تنها با کارمزد دو درصد به متقاضی اعطا می شود.

طبق دسته بندی، افرادی که تمایل به دریافت ۳۰۰ میلیون توکن وام از بانک سپه دارند، باید از اعتبار نیروی کار مورد نیاز بانک برخوردار باشند. البته ارائه ضمانت نامه رسمی برای دریافت مبلغ وام نیز ضروری است. علاوه بر این، این خط مستلزم یک سپرده متوسط ​​بین یک تا ۱۸ ماه است. افراد پس از دریافت این وام حداکثر ظرف مدت ۶۰ ماه و حداقل ۱۲ ماه امکان بازپرداخت اصل وام به همراه سود آن را دارند.

افرادی که با شرایط و نرخ سود ذکر شده وام ۳۰۰ میلیون تومانی دریافت می کنند باید اقساط ماهانه معادل ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۳۲۸ تومان را پرداخت کنند. مجموع سود این تسهیلات ۱۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان و مبلغ وام به اضافه سود ۳۱۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۸۱ تومان خواهد بود.

 جزئیات پرداخت وام بدون سپرده و کسر از حقوق+ ۳ وام از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون به همه یارانه بگیران

جزئیات پرداخت وام بدون سپرده و کسر از حقوق+ ۳ وام از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون به همه یارانه بگیران

بانک سپه در ۳ اسفند ۱۳۰۴ فعالیت خود را آغاز کرد، این بانک با هدف ارائه خدمات بهتر مالی و بانکی به مشتریان ایرانی تشکیل شد و با این هدف نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها نیز شعبه دارد. کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا و فرانسه و همچنین انگلستان. . از مهم ترین فعالیت های این مجموعه می توان به افتتاح انواع حساب های سپرده، انتقال ارز، گشایش اعتبار اسنادی و … اشاره کرد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط