۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷

جزئیات وام ۵ میلیارد تومانی بانک سپه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک سپه هستند و در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی دارند، امکان دریافت وام ۵ میلیارد تومانی این مجموعه را دارند. حداقل مدت زمان خواب سپرده برای درخواست این ...

بانک سپه - پرداخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از رده، افرادی که مشتری بانک سپه هستند و در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت عادی دارند، امکان دریافت وام ۵ میلیارد تومانی این مجموعه را دارند. حداقل مدت زمان خواب سپرده برای درخواست این تسهیلات، چهار ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی این تسهیلات مسدودی سپرده است. لازم به ذکر است که سود یک درصدی به سپرده مشتریان تعلق می‌گیرد. سود این وام بسته به میزان و خواب سپرده بین ۸ تا ۱۸ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت سپرده ۶۰ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۱۲۶ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۱۳۷ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات ۲ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۲۸ هزار و ۲۲۸ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۷ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۸۳ هزار و ۲۲۸ تومان خواهد بود.

میزان وام های پرداختی بانک سپه در مهرماه
این بانک تاکنون وام‌های زیادی را به مشتریان واجد شرایط خود پرداخت کرده است. این مجموعه تنها طی یک ماهه مهر امسال ۷۴ هزار و ۹۸۵ فقره تسهیلات تکلیفی در حوزه‌های مختلف پرداخت. این حوزه‌ها شامل ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، تسهیلات بدون ضامن و قرض الحسنه خود اشتغالی بود. بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به وام بدون ضامن مربوط می‌شد که ۳۶۸ هزار و ۴۲۵ فقره را به خود اختصاص داده است. بعد از آن وام قرض الحسنه ازدواج بود که تقریبا به ۴۰ هزار و ۳۹ فقره رسید و پس از آن نیز بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به فرزندآوری مربوط می‌شد.

 

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار