۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳

جزئیات عرضه اولیه فسبزوار + زمان ثبت سفارش و نقدینگی مورد نیاز

عرضه فسبزوار چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ در بازار بورس انجام خواهد شد. جزئیات، زمان ثبت سفارش و میزان نقدینگی مورد نیاز را در ادامه بحوانید.

جزئیات عرضه اولیه فسبزوار + زمان ثبت سفارش و نقدینگی مورد نیاز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  فردا چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ قرار است عرضه اولیه فسبزوار در بزار بورس برگزار شود. در عرضه فسبزوار ۶۰۰ میلیون از سهام شرکت پارس فولاد فسبزوار به متقاضیان ارائه می شود. این نماد در بخش فلزات اساسی وارد بازار بورس خواهد شد. حدااکثر سهم برای هر کد بورسی ۱۲۰۰ سهم اعلام شده که نقدینگی مورد نیاز آن ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود البته در صورت مشارکت بیش از ۳ میلیون نفر نقدینگی مورد نیاز ۶۲۵ هزار تومان است. برای خرید عرضه اولیه باید روز چهارشنبه از طریق سامانه ها آنلاین درخواست خود را در زمان مشخص شده ثبت کنید چرا که ارسال سفارش خودکار انجام نمی شود. دوره ثبت سفارش از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰  است و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

جزئیات عرضه اولیه فسبزوار

وز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۴ تعداد ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام “پارس فولاد سبزوار” در نماد “فسبزوار” جهت کشف قیمت در بورس عرضه خواهد شد.

تعداد سهام قابل عرضه: ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم معادل ۱۵ درصد از سهام کل شرکت

تاریخ دوره سفارش گیری و عرضه:  روز چهارشنبه مورخ  ۲۴/‏۰۶/‏۱۴۰۰

حداکثر تعداد سهام خریداری شده توسط هر کد معاملاتی: ۱۲۰۰ سهم

دامنه قیمت در ثبت سفارش: از مبلغ ۲۵,۵۷۰ تا ۳۱,۲۵۰ ریال

حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه اولیه: سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

با توجه به مشارکت بیش از سه میلیون نفر در عرضه اولیه “فجهان”، به نظر می‌رسد در این عرضه هم حداکثر سهم تخصیص داده شده به هر نفر ۲۰۰ سهم باشد که معادل ۶۲۵ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت؛ بنابراین به سهامداران پیشنهاد می‌شود که بیش از ۷۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان نقد نکنند تا بازار بیش از این با ریزش مواجه نشود.

 

عرضه اولیه فسبزوار

 

نقدینگی مورد نیاز فسبزوار / به هر کد بورسی چند سهم می رسد؟

صبح چهارشنبه ۶۰۰ میلیون سهم از سهام شرکت پارس فولاد سبزوار با نماد «فسبزوار» و به عنوان پانصد و هشتاد و نهمین شرکت در بورس عرضه می‌شود. فسبزوار در بخش فلزات اساسی وارد بازار می‌شود. در این عرضه اولیه، هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۲۰۰ سهم در بازه قیمتی ۲۸۴۱ تا ۳۱۲۵ تومانی ثبت سفارش انجام دهد. بدین ترتیب حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه اولیه سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت بالای سه میلیون نفر در عرضه اولیه فجهان، به نظر می‌رسد در این عرضه هم حداکثر سهم تخصیص داده شده به هر نفر ۲۰۰ سهم باشد که معادل ۶۲۵ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

 

 

 

زمان ثبت سفارش عرضه اولیه فسبزوار

در کارگزاری مفید اطلاعیه زیر منتشر شده است:

۱.برای خرید عرضه اولیه باید در روز چهارشنبه ۲۴ شهریور ماه از طریق سامانه ها آنلاین درخواست خود را در زمان مشخص شده ثبت نمایید. ارسال سفارش خودکار انجام نمی شود.

۲.دوره ثبت سفارش از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر می‌باشد.

۳.ورود سفارش در دامنه قیمتی تعیین شده (کف ۲۵,۵۷۰ و سقف ۳۱,۲۵۰ ریال) ، امکانپذیر است

۴.سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۱۲۰۰ سهم و هر کد معاملاتی فقط می تواند یک سفارش ارسال نماید.

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

م

۲۴ شهریور ۱۴۰۰


سلام علیکم خسته نباشید مسئولان سهام عدالت و آقای ریٔسی مرد میدان مرد عمل از جنس همین مردم مرد انقلابی خواهشمندم سهام عدالت فروشندکان از سال ۹۹ پیگیری کنید واریز بشه شما را به خانم فاطمه زهرا (ع) قسم میدم واریز فروش سهام را واریز کنید بخدا گرونی امانمان را بریده این چندر کاز پول سهام از واجب واجبتر نیازمونه شمارا را به حضرت ابولفضل العباس واریز کنید ... چرا پست های من اشتراگ نمیزارید اخه؟؟؟؟ بقران مجید پیش خوانواده هم شرمنده ایم مدام خواهشمندم رسیدگی کنید آقای ریس جمهور محترم انقلابی آقای ریًسی ریس مجلس نمایندگان عزیز ریس قوه قضائيه لطفا ورود کنید پول فروش سهام واریز بشه ممنون

نظرات بسته شده است