۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

جزئیات حادثه مرگبار در تهران | برخورد مرگبار پژو با پایه چراغ در بزرگراه

در ادامه آخرین اخبار حوادث را با ما دنبال کنید.

جزئیات حادثه مرگبار در تهران | برخورد مرگبار پژو با پایه چراغ در بزرگراه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،برخورد سواری پژو ۴۰۵ با پایه چراغ وسط بزرگراه منجر به مرگ راننده شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در بزرگراه آزادگان پایتخت خبر داد و گفت: برخورد سواری پژو ۴۰۵ با پایه چراغ وسط بزرگراه منجر به مرگ راننده شد.

ایرنا در خبری نوشت: سرهنگ رابعه جوانبخت روز دوشنبه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۰۰:۱۰ بامداد امروز در محدوده بزرگراه آزادگان به غرب نرسیده به سعیدی لاین کندرو اتفاق افتاد.

به گفته وی، راننده یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بود بشدت با پایه چراغ رفیوژ میانی و گاردریل های این محدوده برخورد کرده و سپس واژگون می‌شود.

وی ادامه داد: شدت این حادثه به حدی بود که متاسفانه منجر به مرگ راننده ۳۴ ساله این خودرو شد.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص علت حادثه گفت: با حضور کارشناسان پلیس راهور در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و مشخص سد عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

سرهنگ جوانبخت از رانندگان خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت کنند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی نکرده و در حین رانندگی تمام هوش و حواس و توجه خود را به رانندگی معطوف داشته تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر نباشیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ نیز گفت: در ساعت ۰۷:۵۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) زیر گذر محلاتی، یکدستگاه مینی بوس که در این‌ مسیر در حال تردد بود بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه با نیوجرسی حاشیه بزرگراه برخورد کرد.

سرهنگ علی اصغر شریفی ادامه داد : انحراف و شکستگی نیوجرسی باعث انسداد یک خط عبوری در این مسیر شده که همکارانم در این محدوده حضور دارند و مشغول روانسازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور هستند.

وی با بیان اینکه این تصادف مصدومی نداشته است از رانندگان خواست در ترددهای خود در معابر لغزنده با سرعت مطمئنه حرکت کرده و تمام هوش و حواس خود را فقط به رانندگی اختصاص دهند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط