۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

جزئیات جدید از صدور احکام رتبه بندی معلمان تا پایان سال ۱۴۰۲ + دلایل عدم صدور حکم کارگزینی برخی معلمان

بر اساس تازه ترین خبرها احکام کارگزینی معلمانی که بعد از رسیدگی به اعتراضات، ارتقای رتبه داشتند به تدریج تا پایان امسال صادر می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، صدور احکام رتبه بندی معلمان تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرایی می شود.

علی فرهادی؛ درباره دلایل عدم صدور حکم کارگزینی برخی معلمان برای اعمال رتبه جدید اظهار کرد: اعتراضات رتبه‌بندی شامل چند مرحله بود از جمله ثبت اطلاعات، رسیدگی به اعتراضات، اعلام نتایج، صدور مجوز تغییر رتبه به استان و صدور حکم کارگزینی معلمان.

وی افزود: معلمانی که رتبه جدید خود را در سامانه مشاهده می‌کنند اما حکم کارگزینی برای آنها صادر نشده است، احکام آنها متعاقباً توسط مناطق آموزش و پرورش صادر خواهد شد روند کار بدین شکل است که پس از اعطای مجوز به استان، مناطق براساس رتبه جدید حکم کارگزینی را صادر می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: در برخی موارد تغییر رتبه انجام شده اما مجوز آن هنوز صادر نشده است چون باید پرونده‌ها را به هیئت ممیزه ببریم و در آنجا تأیید کنیم.

فرهادی اضافه کرد: تا پایان سال احکام کارگزینی برای رتبه جدید معلمان صادر می‌شود، رتبه‌بندی فرایندی ادامه‌دار است و باید معلمان جدید را هم وارد این جریان کرده و رتبه برای آنها صادر کنیم.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

میثم

۱۱ بهمن ۱۴۰۲


الان دغدغه ی امثال من این شده که با نزدیک شدن به اواسط بهمن، ما به التفاوت رتبه بندی به دیون نره. در این صورت تقریبا این مبلغ کلا از دستمون رفته. حداقل در مورد این مورد اطلاع رسانی کنید که با گذشتن زمان صدور فیش بهمن این مبلغ پرداخت می شه یا قرار نیست بهمون داده بشه.

نظرات بسته شده است