۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲

جذاب ترین همسر فوتبالیست ایرانی کیست ! + خوش لباسی در عکس ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،علیرضا نیکبخت واحدی متولد ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد با ۱۸۵ سانتی متر قد فوتبالیست بود. علیرضا نیکبخت واحدی فوتبال را با استقلال شروع کرد و به کاپیتانی این تیم رسید. علیرضا نیکبخت واحدی سپس سه سال در پرسپو...

جذاب ترین همسر فوتبالیست ایرانی کیست ! + خوش لباسی در عکس ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،علیرضا نیکبخت واحدی متولد ۹ تیر ۱۳۵۹ در مشهد با ۱۸۵ سانتی متر قد فوتبالیست بود. علیرضا نیکبخت واحدی فوتبال را با استقلال شروع کرد و به کاپیتانی این تیم رسید. علیرضا نیکبخت واحدی سپس سه سال در پرسپولیس حضور داشت .علیرضا واحدی نیکبخت تجربه سه رابطه عاشقانه هم دارد.علیرضا نیکبخت واحدی عکس جدیدی را منتشر کرد.

علیرضا نیکبخت واحدی در عکس جدیدی تفریح خانوادگی خود را لو داد.

علیرضا نیکبخت واحدی

 

علیرضا نیکبخت واحدی با حاشیه سازی خود را بیشتر از پیش مطرح کرده است او با عکس هایی که از همسرش جنجال های بسیاری در فضای مجازی ایجاد کرده است. او گاهی عکس های بی حجابی نیز از همسرش منتشر می کند.او با مطرح کردن خود در فضای مجازی با حاشیه هایی که مهدی قائدی و همسرش در فضا مجازی می سازند ، رقابت می کند.

فخر فروشی علیرضا نیکبخت واحدی و همسر جدیدش در لکسوس + فیلم

علیرضا نیکبخت واحدی

نیکبخت رقیبب جدید قائدی و همسرش ؟

ظاهرا بازیکنان تیم استقلال برای بلاگر شدن و حاشیه سازی با هم رقابت دارند. علیرضا نیکبخت واحدی در روز ۹ تیر سال ۱۳۵۹ در شهر مشهد به دنیا آمد. او یک بازیکن حرفه ای فوتبال بود و در پست وینگر بازی می کرد و در حال حاضر به عنوان مربی فوتبال فعالیت می کند.  نیکبخت واحدی در زمانی که یک ستاره مشهور در تیم استقلال بود ازدواج کرد. این ازدواج سه سال بعد به طلاق ختم شد. او در تیر سال ۱۳۹۹ اعلام کرد دوباره متاهل شده است. او در یک خانواده نسبتا پر جمعیت به دنیا آمد و یک برادر و سه خواهر دارد و دلبستگی زیادی به دایی اش صمد دارد که از او ۵ سال کوچکتر است.

نیکبخت واحدی

علیرضا نیکبخت واحدی استقلالی ها را شوکه کرد

در حالی که در محافل فوتبالی از مشکلات علیرضا نیکبخت واحدی با باشگاه استقلال در تابستان سال ۸۵ گفته می شد ، نیکبخت خیلی سریع و در ۷تیرماه به پرسپولیس پیوست تا هواداران استقلال در شوک این خبر فرو بروند. انتقالی غیر قابل باور از چپ پای محبوب آن روزهای استقلال به تیم رقیب که خیلی ها آن را انتقام پرسپولیسی ها بعد از چند سال بابت جذب هاشمی نسب توسط استقلال می دانستند.

بعد از پیوستن نیکبخت واحدی به پرسپولیس ،استقلالی ها برای انتقام به تکاپو افتادند ویازده روز بعد  در روز هجدهم تیر علی انصاریان به استقلال آوردند.اتفاقی غیر قابل باور برای هواداران پرسپولیس ،آنها فکرش هم نمی کردند مرد بخیه و متعصب تیمشان را در استقلال ببینند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار