۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹

جذاب‌ترین جنگ اعداد در تیم ملی زیر نظر دینکا!

سه دروازه‌بان حاضر در لیست جام جهانی تیم ملی ایران، کنار یک مدعی جدید، رقابت خود را برای تبدیل شدن به گلر اصلی تیم ملی شروع کردند.

تیم ملی ایران

در روزی که اصحاب رسانه با سوال‌های بسیار زیاد در سرشان به محل تمرین تیم ملی رفته بودند، چهار دروازه‌بان دعوت شده از سوی قلعه‌نویی به اردوی ایران، خود را آماده رقابت سخت برای حضور در چارچوب دروازه ایران می‌کردند.

جذاب‌ترین جنگ اعداد در تیم ملی زیر نظر دینکا!

ورزش۳ نوشت: خط خوردن امیر عابدزاده که در راه صعود به جام جهانی قطر با نظر اسکوچیچ فیکس شده بود و در لیست جام جهانی کی‌روش نیز حضور داشت، نشان داد دروازه‌بان‌های ایرانی راه چاره‌ای برای حضور در تیم تحت هدایت قلعه‌نویی به جز قرار داشتن در بهترین فرم ممکن ندارند.

در این اردوی تیم ملی یک دروازه‌بان جدید حضور  دارد؛ حسین پورحمیدی که با تازگی گوی رقابت را برای بیشترین کلین شیت از بیرانوند ربوده، با انجام بازی‌های خوبش در آلومینیوم مورد توجه امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است. پورحمیدی در اولین تجربه ملی خود شماره ۳۰ را به تن کرده است.

دیگر دروازه‌بان جوانی که برای حضور در چارچوب دروازه تیم ملی، امید و انگیزه بسیاری دارد، پیام نیازمند است. پیام در این فصل با بازگشت به سپاهان خیال طلایی‌پوشان را تا حد زیادی راحت کرد و حالا پس از شناخته شدن به عنوان گلر اصلی صدرنشین لیگ با شماره ۱۲ تیم ملی، با گلرهای سرخابی و البته پورحمیدی رقابت می‌کند.

سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال تهران نیز که پس از درخشش در فصل گذشته پایش به طور ثابت به اردوهای تیم ملی باز شد و حالا تجربه بازی در جام جهانی را نیز در کارنامه دارد با شماره ۲۲ ایران در تلاش است خود را به آلین دینکا و البته امیر قلعه‌نویی ثابت کند.

در نهایت علیرضا بیرانوند که همانند سابق شماره یک تیم ملی ایران را در اختیار دارد نمی‌خواهد جایگاه خود به عنوان گلر اول تیم ملی را از دست بدهد. بیرو در این فصل یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس بوده و ۱۲ بار نیز دروازه تیمش را بسته نگه داشته است. بیرانوند پس از تجربه دو جام جهانی و حضور در جام ملت‌ها حالا برای کسب موفقیتی فراموش نشدنی با ایران در آسیا تلاش می‌کند و می‌تواند مهره مهمی برای قلعه‌نویی باشد.

با توجه به آمادگی بالای هر ۴ دروازه‌بان آلین دینکا، مربی گلرها و قلعه‌نویی چالش شیرینی را برای انتخاب دروازه‌بان پیش رو دارند و وجود فضای رقابتی در تمرینات تیم ملی می‌تواند به بالاتر رفتن آمادگی همه آن‌ها تاثیر بگذارد. البته باید توجه داشت گزینه‌های دیگری نیز هستند که داعیه حضور در تیم ملی را دارند و برای دعوت شدن به اردوهای بعدی تلاش خواهند کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار