۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

جدیدترین قیمت مرغ اعلام شد/ باز هم تغییر در قیمت مرغ خواهیم داشت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین؛  اسدالله‌نژاد در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: امسال ما نگرانی‌های برای اجرای طرح نظام رایانه‌ای داشتیم که متاسفانه این دغدغه‌ها مورد توجه واقع نشد و در قالب پرداخت ۳۰ درصد ا...

جدیدترین قیمت مرغ اعلام شد/ باز هم تغییر در قیمت مرغ خواهیم داشت؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین؛  اسدالله‌نژاد در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: امسال ما نگرانی‌های برای اجرای طرح نظام رایانه‌ای داشتیم که متاسفانه این دغدغه‌ها مورد توجه واقع نشد و در قالب پرداخت ۳۰ درصد از هزینه‌های تولید خلاصه شد و از دست ما خارج شد و بسیاری از شرکت‌ها از رده تولید خارج شدند.

وی افزود: مرغداران توان پرداخت بازپرداخت تسهیلات را ندارند و یک ماهی است که تسهیلات قطع شده است. مرغداران ما ضرر کرده‌اند.

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی تصریح کرد: جلساتی انجام شد و قیمت مرغ آنالیز شد و عددی که قرار شد اجرایی شود چهل و نه هزار تومان بود، اما قیمتی که اعلام شد خیلی پایین‌تر از آن عدد بود.

اسدالله‌نژاد عنوان کرد: قیمت منطقی مرغ زنده هم اکنون بالای پنجاه هزار تومان است. معاون اول رئیس جمهور هم اعلام کردند که این قیمت را اصلاح می‌کنند و ما همچنان منتظر هستیم.

وی متذکر شد: قیمت تمام شده مرغ هم اکنون برای تولیدکنندگان ما بالای ۵۰ هزار تومان است.

 

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار