۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱

جدیدترین خبر رتبه بندی | مهمترین بحران در آموزش و پرورش + جایگزین معلمان در آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهمترین بحران در آموزش و پرورش چیست؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم: رسیدگی به وضعیت کمبود نیرو آموزش و پرورش رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: بعد از رتبه بندی معلمان قانون جنجالی ب...

آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان | قالیباف : رتبه بندی با دو هدف برای دو گروه فرهنگیان شاغل و بازنشسته مصوب شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهمترین بحران در آموزش و پرورش چیست؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم:

رسیدگی به وضعیت کمبود نیرو آموزش و پرورش

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: بعد از رتبه بندی معلمان قانون جنجالی بعدی که کمیسیون آموزش و مجلس بررسی خواهد کرد، رسیدگی به وضعیت کمبود نیرو آموزش و پرورش است. این طرح شامل سرباز معلم‌ها هم خواهد شد.

استفاده از سرباز معلم ها

او ادامه داد: بعد از رتبه بندی معلمان قانون جنجالی بعدی که کمیسیون آموزش و مجلس بررسی خواهد کرد، رسیدگی به وضعیت کمبود نیرو آموزش و پرورش است. این طرح شامل سرباز معلم‌ها هم خواهد شد.

منادی توضیح داد: در واقع نزدیک به یک سال است که هفت طرح در زمینه ساماندهی نیروی انسانی به کمیسیون آموزش ارائه شده که این طرح‌ها در کمیسیون آموزش مجلس ادغام و در کمیته آموزش و پرورش مجلس بررسی شد و خروجی آن یک طرح در قالب هفت ماده است که در کمیسیون مطرح شده است.

موضوع کمبود نیروی انسانی در آموزش و پروش در سال‌های اخیر در حال تبدیل شدن به یک بحران است. از سال ۹۰ که دانشگاه‌های تربیت معلم به دانشگاهی عمومی تبدیل شدند یا در همان سال‌ها جمع بسیاری از معلمان با سابقه با ۲۵ سال بازنشسته شدند، کارشناسان چنین روزهایی را در آموزش و پرورش پیش‌بینی می‌کردند. پس از آن هم با اتخاذ سیاست‌های غلط در جذب نیرو این موضوع عمق بیشتری پیدا کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار