۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲

جدیدترین اخبار ورزشی از سایت باشگاه استقلال | ستاره محبوب استقلال از دربی محروم شد! / مرد محبوب استقلال، ماندگار در جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳، جدیدترین اخبار ورزشی از سایت باشگاه استقلال | ستاره محبوب استقلال از دربی محروم شد! / مرد محبوب استقلال، ماندگار در جام جهانی شوک به ساپینتو قبل از دربی؛ ستاره استقلال باید خانه‌ن...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ورزش ۳، جدیدترین اخبار ورزشی از سایت باشگاه استقلال | ستاره محبوب استقلال از دربی محروم شد! / مرد محبوب استقلال، ماندگار در جام جهانی

شوک به ساپینتو قبل از دربی؛ ستاره استقلال باید خانه‌نشین شود!

ماجرای پرداخت نشدن طلب باشگاه سانتاکلارای پرتغال توسط مسئولان استقلال به یک دغدغه بزرگ تبدیل شده است. این پول که بابت رضایتنامه محمد محبی از سوی استقلال به باشگاه پرتغالی باید پرداخت می‌شد، هنوز به حساب سانتاکلارا ننشسته و حالا دردسر عجیبی درست کرده است.

روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در گفت و گوی تلویزیونی خود اعلام کرد به دلیل تاخیر در پرداخت پول، باشگاه سانتاکلارا خواهان بازگشت محبی به تیم خود شده است. اگرچه مدیرعامل استقلال اعلام کرد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا محبی را حفظ کند، اما حالا خبر می‌رسد که باشگاه پرتغالی حتی مانع از تمرین محبی با استقلال شده است.

محمد محبی

محمد محبی

باشگاه سانتاکلارا که هنوز پول رضایتنامه محبی را دریافت نکرده، به این بازیکن اعلام کرده حق تمرین با استقلال را ندارد و به زودی باید برگردد . به همین خاطر محبی روز گذشته در تمرین استقلال حاضر نشد و به نظر می‌رسد این مساله ادامه دار باشد.

باید دید طی روزهای آینده مسئولان استقلال چه اقدامی در خصوص ماجرای محبی و سانتاکلارا خواهند کرد. اینکه در آستانه دربی ممکن است محبی به پرتغال برگردد و استقلال را ترک کند، نگرانی بزرگی است که هواداران آبی دارند.

مربی محبوب استقلالی‌ها در جام‌جهانی می‌ماند

آندره استراماچونی که به عنوان مفسر یکی از شبکه های تلویزیونی به قطر سفر کرده است تا پایان جام جهانی در شهر دوحه می ماند.

حضور یکی از دستیاران این مربی در کادر فنی تراکتور موجب شده تا شائبه حضور این مربی در تیم تراکتور شکل بگیرد در حالی که این مربی ایتالیایی و باشگاه تراکتور تا اکنون اظهار نظری در مورد همکاری با هم نداشته اند.

قربان بردیف سرمربی تیم تراکتور در هفته های سپری شده از مسابقات به تازگی از سمت خود استعفاء کرده است. او به روسیه برگشته تا هدایت تیم سوچی را در ادامه مسابقات لیگ برتر روسیه برعهده بگیرد. باشگاه تراکتور هم برای از سر گیری تمرینات محمد نصرتی را به عنوان مربی بخدمت گرفته و در تلاش است سرمربی جدید این تیم را هر چه زودتر معرفی کند.

آندره استراماچونی

آندره استراماچونی

اگر قرار به حضور سرمربی سابق استقلال در تراکتور باشد او تا پایان جام جهانی در دوحه ماندگار است و بعد از این مسابقات هدایت تراکتور را برعهده خواهد گرفت. او بعد از جدایی از جمع آبی پوشان به تیم الغرافه رفت و بعد از یک فصل و اندی کار با این تیم قطری در لیگ ستارگان به تازگی از این تیم  جدا شده است.

استراماچونی در تحلیل هایی که از گروه B جام جهانی داشت، تیم های انگلیس و ایران را گزینه های اصلی صعود به مرحله حذفی معرفی کرد اما در نهایت آمریکا به جای ایران به دور بعدی مسابقات راه یافت.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط