۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

جدایی رونالدو از نصر؟/ بازگشت ابرستاره فوتبال جهان به اروپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال النصر اعلام کرد که ستاره پرتغالی این تیم یعنی کریستیانو رونالدو در پایان قراردادش با تیم سعودی به فوتبال اروپا باز خواهد گشت. رونالدو با زردپوشان شهر ...

جدایی رونالدو از نصر؟/ بازگشت ابرستاره فوتبال جهان به اروپا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم؛ رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال النصر اعلام کرد که ستاره پرتغالی این تیم یعنی کریستیانو رونالدو در پایان قراردادش با تیم سعودی به فوتبال اروپا باز خواهد گشت. رونالدو با زردپوشان شهر ریاض قراردادی دو ساله بسته است که او را تا ۴۰ سالگی در عربستان نگه خواهد داشت اما رودی گارسیا می‌گوید که چهل سالگی مانعی برای بازگشت ستاره پرتغالی به قاره اروپا جهت ادامه دادن دوران بازیگری‌اش نخواهد بود.

سرمربی فرانسوی النصر گفت: کریستیانو رونالدو برای تیم ما یک ارزش افزوده است و با ورودش باعث بر هم خوردن تمرکز مدافعان حریف شده است. او از بهترین بازیکنان دنیاست و دوران بازیگری‌اش در النصر تمام نمی‌شود. کریستیانو به اروپا بازخواهد گشت.

گارسیا درباره ناکامی رونالدو برای گلزنی در بازی‌های رسمی از زمان پیوستن‌اش به النصر هم گفت: رونالدو یک موقعیت گلزنی عالی را در بازی‌ اخیرمان برابر الاتحاد که می‌‌توانست جریان بازی را تغییر دهد از دست داد. با این حال به حریف تبریک می‌گویم. آنها تا پایان نیمه اول به مراتب بهتر از ما بودند. ما به گل‌های خورده واکنش نشان دادیم اما نتوانستیم به بازی برگردیم. سوپرجام را از دست دادیم اما هنوز در لیگ به کارمان ادامه می‌دهیم.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار