۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴

جانشین یحیی گل محمدی رسما مشخص شد/ پرسپولیس زیر و رو می شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جانشین یحیی گل محمدی رسما مشخص شد. تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت های جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و این تیم از دور مسابقات حذف شد. فال ابجد ۲۵ فروردین ۱۴۰۱+ فال ابجد من یحیی گل محمدی که ا...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جانشین یحیی گل محمدی رسما مشخص شد. تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت های جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و این تیم از دور مسابقات حذف شد.

فال ابجد ۲۵ فروردین ۱۴۰۱+ فال ابجد من

یحیی گل محمدی که این روزها با حاشیه های بسیاری همراه است احتمال جدایی او هم از سوی رسانه های مختلف به گوش می رسد. هرچند سرمربی قرمزها هنوز استعفای مجازی اعلام نکرده است اما ظاهرا با توجه به نتایجی که در لیگ برتر و جام حذفی توسط این مربی برای سرخپوشان شکل گرفت، مدیرعامل پرسپولیس هم تمایلی به ماندن او ندارد.

یحیی گل محمدی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و فعلا رضا درویش تمایل دارد او در تیم بماند اما با هر گونه استعفای سرمربی قرمزها گزینه جایگزین گل محمدی هم به عنوان سرمربی پرسپولیس نمایان می شود.

پیش از این ها خبرهایی به گوش رسید که قرار است علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شود اما این خبر تکذیب شد. ظاهرا طبق خبرهایی که برخی از رسانه ها منتشر کرده اند، رضا درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی اسطوره این‌ باشگاه رسما اغاز کرده است تا درصورت جدایی قطعی یحیی گل محمدی، جادوگر آسیا را جایگزین این مربی در پرسپولیس کند.

براساس این گزارش، باید منتظر ماند و دید در انتها مسئولان باشگاه برای هدایت این تیم چه تصمیی دارند و آیا یحیی گل محمدی فعالیت خود را در این تیم ادامه می دهد یا خیر؟!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

عادل

۲۵ فروردین ۱۴۰۱


اومدن علی کریمی بزرگترین اشتباه است

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار