۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

جالب‌ترین اتفاق در فوتبال اسپانیا/ پسر رونالدینیو پا جای پای پدر می‌گذارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جالب‌ترین اتفاق در فوتبال اسپانیا/ پسر رونالدینیو پا جای پای پدر می‌گذارد. پسر رونالدینیوی افسانه‌ای، ژوائو مندس (ژوائو د آسیس موریرا) از ابتدای ژانویه در تیم جوانان بارسلونا به صورت آزمایشی حضور د...

جالب‌ترین اتفاق در فوتبال اسپانیا/ پسر رونالدینیو پا جای پای پدر می‌گذارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جالب‌ترین اتفاق در فوتبال اسپانیا/ پسر رونالدینیو پا جای پای پدر می‌گذارد. پسر رونالدینیوی افسانه‌ای، ژوائو مندس (ژوائو د آسیس موریرا) از ابتدای ژانویه در تیم جوانان بارسلونا به صورت آزمایشی حضور داشته و اکنون به گفته پدرش با این باشگاه قرارداد امضا کرده است.

این بازیکن ۱۷ ساله که به تازگی قراردادش با باشگاه کروزیروی برزیل تمام شده، در پست مهاجم بازی می‌کند، پاسپورت اسپانیایی دارد و مانند پدرش از راهنمایی‌های عمویش روبرتو د آسیس بهره می‌برد. رونالدینیو در مصاحبه با RAC-۱ عملاً این واقعیت را تضمین کرد که غول‌های کاتالونیا قصد دارند پسرش را به خدمت بگیرند.

در حالیکه پتانسیلی که پسر رونالدینیو از خودش نشان داده هیجان‌انگیز است، این واقعیت که از حالا به بعد اسطوره برزیلی را به طور مرتب در ورزشگاه نوکمپ خواهیم دید هم هیجانات را بیشتر می‌کند. رونالدینیو به RAC-۱ گفت: «با ورود پسرم به بارسلونا، من بیشتر از همیشه در باشگاه حضور خواهم داشت. من هرگز جدا از باشگاه نیستم. بارسلونا بخشی از زندگی من است. هرجا که بروم بارسلونا را با خودم می‌برم. با آمدن پسرم به بارسلونا بیشتر از همیشه در اینجا حضور خواهم داشت.»

وقتی از او پرسیده شد که آیا پسرش برای تیم کاتالان بازی خواهد کرد یا خیر، پاسخی صریح داد و افزود: «بله، هم‌اکنون می‌آید.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط