۲۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

ثبت ۳۰ درصدی اعتراضات رتبه بندی معلمان و فرهنگیان در این استان خبرساز شد / وضعیت معیشتی فرهنگیان این استان دغدغه ساز شد!

ثبت 30 درصدی اعتراضات رتبه بندی معلمان و فرهنگیان در این استان خبرساز شد / وضعیت معیشتی فرهنگیان این استان دغدغه ساز شد!

رتبه بندی معلمان- ردیف امتیاز دهی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از فارس، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر شب گذشته اظهار داشت: فرآیند رتبه بندی یکی از مهم ترین اقداماتی بود که بعد از گذشت ۱۱ سال توسط وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه معلمان باید به حق و حقوق واقعی خود دست پیدا کنند، گفت: همچنان در مرحله استقرار فرآیند رتبه بندی هستیم و رسیدگی به اعتراضات با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نواقصی در فرآیند اجرایی رتبه بندی وجود داشت، افزود: این اشکالات در حال برطرف شدن می باشد و مدارک معترضان یکبار دیگر توسط هیات های ممیزی‌ استانی و کشوری رسیدگی خواهد شد.

موحدی اضافه کرد: در استان بوشهر کمتر از ۳۰ درصد فرهنگیان نسبت به فرآیند رتبه بندی اعتراضات خود را ثبت نموده‌اند و بر اساس بررسی صورت گرفته عمده مشکلات رتبه بندی عدم بارگذاری صحیح مستندات ، توسط همکاران بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: افراد فاقد رتبه، موقتا رتبه یک برای شان لحاظ می شود تا پس از رسیدگی به اعتراضات رتبه قطعی شان مشخص شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۴۱۹ نفر در بوشهر مشمول طرح رتبه بندی شده‌اند، گفت: یک هزار و ۵۹ نفر ، ۸/۲۳ درصد، و ۲ هزار و ۱۳۴ نفر ، ۱۶/۵۹ درصد از مشمولین این قانون به ترتیب شامل رتبه‌های ۱ تا ۲ در طرح رتبه بندی شده اند.

موحدی ادامه داد: ۴ هزار و ۸۰۶ نفر یعنی ۳۷/۳۶ درصد، یک هزار و ۴۳۷ نفر بعبارت ۱۱/۱۷ و ۳۶ نفر یعنی ۲۷ درصد به ترتیب شامل رتبه‌های ۳ تا ۵ در طرح رتبه بندی شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳ هزار و ۳۹۱ نفر یعنی ۲۶/۳۶ درصد فاقد رتبه بندی شده اند، که برای این افراد موقتا رتبه یک لحاظ خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در طرح رتبه بندی اولین ملاک ارتقا جایگاه معلمان و سپس بهبود وضعیت مالی می باشد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار