۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴

ثبت نام ۳۶ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت علوم+ مهلت ثبت نام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ تا روز...

ثبت نام ۳۶ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت علوم+ مهلت ثبت نام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ تا روز ۲۶ خردادماه تا ظهر امروز، دوشنبه ۲۴ خردادماه تعداد ۳۶ هزار ۴۵۶ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

مهلت شرکت در این آزمون تا روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه ادامه دارد و متقاضیان لازم است در این زمان باقیمانده ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون و اصلاحات منتشر شده آن، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ثبت‌نام کنند.

مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته آزمون آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ روز ۲۲ مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار