۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶

ثبت نام وام ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه مالی اعتباری ملل با اقساط ۵ میلیونی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به نقل از رده، اشخاص مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه مالی و اعتباری ملل باید سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند. افرادی که به دریافت تسهیلات مذکور تمایل دارند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را...

وام 300 میلیونی رسالت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به نقل از رده، اشخاص مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی موسسه مالی و اعتباری ملل باید سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند. افرادی که به دریافت تسهیلات مذکور تمایل دارند باید ضامن رسمی مورد نظر بانک را ارائه بدهند و اعتبار شغلی مناسبی نیز داشته باشند. این وام قرض الحسنه است، بنابراین سودی ندارد. تنها مشتریان باید ۴ درصد نرخ کارمزد را بپردازند. سقف مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات به ۶۰ ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که امتیاز این طرح تسهیلاتی می‌تواند به اقوام درجه یک مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر یا فرزند انتقال پیدا کند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون تومان خواهد بود.

درباره آغاز به کار موسسه مالی و اعتباری ملل و خدمات آن بیشتر بدانید

موسسه مالی و اعتباری ملل حدودا ۳۰ سال پیش به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه سال ۱۳۹۰ توانست مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کند و سهام خود را در سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت برساند. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات ارزِی، بانکداری الکترونیک، ضمانت نامه بانکی، کارت سفارشی، اعتبار اسنادی داخلی و ریالی، بن کارت، متابانک، پایانه درون شعبه‌ای و برون شعبه‌ای و … را ارائه می‌دهد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط