۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

ثبت نام وام ۱۲ میلیونی بازنشستگان / فروش اقساطی بدون بهره ویژه بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، پیرو امضای تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت صنایع استیل البرز  این امکان فراهم شده است تا بازنشستگان و وظیفه‌بگیران گرامی بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساط خریداری کنند. صندو...

فروش اقساطی بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، پیرو امضای تفاهم‌نامه صندوق بازنشستگی کشوری با شرکت صنایع استیل البرز  این امکان فراهم شده است تا بازنشستگان و وظیفه‌بگیران گرامی بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساط خریداری کنند.

صندوق بازنشستگی کشوری (اعتباری)

شرایط و چگونگی خرید

۱. برای هر یک از بازنشستگان، اعتبار مشخصی (حداکثر ۱۲ میلیون تومان) برای خرید لوازم خانگی توکار آشپزخانه در نظر گرفته شده است؛ این اعتبار بر اساس خالص دریافتی حقوق ماهانه محاسبه شده و در سامانه خرید شرکت استیل البرز قابل مشاهده است.

۲. هنگام خرید مقدار اعتبار درخواستی در هر خرید-تا سقف اعتبار قابل تخصیص- توسط خریدار تعیین می‌شود.

۳. در هر خرید، ۲ درصد از بهای کالا به صورت نقدی (صرفا از طریق سپهر کارت بانک صادرات بازنشسته گرامی) دریافت می‌‌شود و ۹۸ درصد باقیمانده بدون سود بانکی و در ۱۲ قسط مساوی (یک ساله) از حقوق ماهانه کسر خواهد شد.

۴. در صورتی که بهای کالا، بیش از سقف اعتبار در نظر گرفته شده باشد، مبلغ اضافه بر اعتبار باید به صورت نقدی پرداخت شود.

۵. استفاده از اعتبار در نظر گرفته شده، کاملا اختیاری است و بازنشستگان می‌توانند در صورت تمایل در یک یا چند نوبت از این اعتبار استفاده کنند.

۶.کاربر گرامی با مراجعه به صفحه محصولات استیل البرز، پس از انتخاب محصولات وارد صفحه صورتحساب شده و با ثبت نام در وبسایت استیل البرز/ ورود به سایت  اطلاعات مورد نیاز را تکمیل و با وارد کردن کد ملی و شماره دفتر کل بازنشسته گرامی ثبت و دریافت اعتبار را زده و پس از استعلام توسط صندوق بازنشستگی و کم شدن مبلغ از کل فاکتور وارد درگاه پرداخت شده و میزان ۲% مبلغ را از درگاه پرداخت کنید. توجه داشته باشید پرداخت فقط باید از کارت بانک صادرات و کارت حقوق بازنشسته می بایست انجام شود.

مشاهده محصولات استیل البرز

پشتیبانی فروش آنلاین: ۰۲۱۸۳۲۴۱۱۳۳

بانک رفاه کارگران (سامانه بتا)

بستر تامین اعتبار (بتا) چیست؟

سامانه بتا پلتفرم آنلاین ارائه طرح های اعتباری/اقساطی بانک رفاه به مشتریان است. در این پلتفرم مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند (درحال حاضر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی) امکان خرید اعتباری/اقساطی از استیل البرز طرف قرارداد با بانک را خواهند داشت.

جهت استفاده از این طرح ابتدا وارد سایت سامانه بتا بانک رفاه کارگران شده و پس از مطالعه توضیحات و نحوه احراز هویت، احراز هویت و تایید برداشت از حقوق را انجام داده سپس به وبسایت استیل البرز مراجعه نموده و با انتخاب محصولات مورد نظر، وارد صفحه صورتحساب و پس از تایید شماره همراه و پر کردن اطلاعات خواسته شده درگاه ثبت سفارش تامین اجتماعی را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت فرمائید.

لازم به ذکر است به سفارش هایی که کد ملی کاربر با کد ملی تامین اجتماعی یکسان نباشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

سفارش هایی که تایید سامانه بتا را نداشته باشند لغو خواهند شد و فرآیند ثبت سفارش می بایست از اول انجام شود.

مشاهده محصولات استیل البرز

پشتیبانی فروش آنلاین: ۰۲۱۸۳۲۴۱۱۳۳

بانک قرض الحسنه مهر ایران (کالاکارت)

کالا کارت مهرایران یک طرح خرید اقساطی کالا است که برای افزایش قدرت خرید مردم کشورمان طراحی شده است. مشتریان گرامی نیازی به سپرده گذاری در این طرح ندارند و می توانند با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از تسهیلات قرض الحسنه استفاده نمایند.

مشتریان گرامی، پس از دریافت کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران، وارد سایت استیل البرز شده و پس از انتخاب محصولات وارد صفحه صورت حساب شده و پس از تایید شماره تلفن همراه و پر کردن اطلاعات درگاه خرید بانک مهر ایران را انتخاب کرده و خرید خود را ثبت بفرمایید.

مشاهده محصولات استیل البرز

پشتیبانی فروش آنلاین: ۰۲۱۸۳۲۴۱۱۳۳

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط